کد خبر: 24869
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 07 مرداد 1395 - 10:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کارگاه

کارگاه «قصه‌گویی دیجیتال»‌ با نام «سکه‌های کهن، صداهای تازه»

منبع : لیزنا
 «گروه قصه‌گویی دیجیتال شهرزاد»، کارگاه «سکه‌های کهن، صداهای تازه» را در کتابخانه و موزه ملی ملک در روزهای پنج‌شنبه 14 و شنبه 16 مرداد 1395 خورشیدی برگزار می‌کند.
کارگاه «قصه‌گویی دیجیتال»‌ با نام «سکه‌های کهن، صداهای تازه»

 به گزارش لیزنا، «گروه قصه‌گویی دیجیتال شهرزاد»، کارگاه «سکه‌های کهن، صداهای تازه» را به رایگان، هم‌زمان با هشتمین جشنواره ماه هشتم به مناسبت دهه کرامت، در کتابخانه و موزه ملی ملک در روزهای پنج‌شنبه 14 و شنبه 16 مرداد 1395 خورشیدی برگزار می‌کند.

 

اگر یک سکه سه هزار ساله می‌توانست سخن بگوید چه قصه‌ای روایت می‌کرد؟ شاید قصه آدم‌هایی را می‌گفت که در این سه هزار سال صاحب او بوده‌اند ... شاید درباره نقش‌هایی سخن می‌راند که بر خود داشته است ...

کارگاه «قصه‌گویی دیجیتال»‌ با نام «سکه‌های کهن، صداهای تازه» از دریچه‌ای دیگر به سکه‌ها می نگرد و با یاری تخیل و خلاقیت‌ خود و نیز با بهره‌گیری از رسانه قصه‌گویی دیجیتال، قصه‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

«گروه قصه‌گویی دیجیتال شهرزاد»، کارگاه «سکه‌های کهن، صداهای تازه» را به رایگان، هم‌زمان با هشتمین جشنواره ماه هشتم به مناسبت دهه کرامت، در کتابخانه و موزه ملی ملک در روزهای پنج‌شنبه 14 و شنبه 16 مرداد 1395 خورشیدی برگزار می‌کند. شرکت در این کارگاه محدودیت سنی ندارد. همه شرکت‌کنندگان باید دوربین دیجیتال عکاسی یا موبایل مجهز به دوربین با کابل ارتباطی وسایل دیجیتال را برای جابه‌جایی اطلاعات به همراه داشته باشند.

 

 دوستداران و علاقه‌مندان به حضور در کارگاه «قصه‌گویی دیجیتال»‌ با نام «سکه‌های کهن، صداهای تازه»، برای دریافت آگاهی‌های بیش‌تر و نام‌نویسی می‌توانند تا 13 مرداد 1395 خورشیدی از ساعت 10 تا ساعت 16 با شماره تلفن همراه ۰۹۹۰۵۴۲۹۲۳۶ تماس گرفته و نام خود را به عنوان میهمان این کارگاه بنویسند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: