کد خبر: 29241
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 21 تیر 1396 - 13:49

داخلی

»

اخبار کتاب

بررسی شعر اجتماعی و بایدها و نبایدهای آن در «یکشنبه‌های شعر»

منبع : لیزنا
 در نشست آتی از سلسله نشست‌های «یکشنبه‌های شعر» موضوع شعر اجتماعی در بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان بررسی می شود.
بررسی شعر اجتماعی و بایدها و نبایدهای آن در «یکشنبه‌های شعر»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، عصر آخرین یکشنبه تیرماه امسال، نشستی از سلسله نشست‌های «یکشنبه‌های شعر» در این بنیاد برگزار می‌شود که قرار است با حضور دو شاعر مهمان به موضوع شعر اجتماعی بپردازد.

یکشنبه های شعر که در هفته چهارم هر ماه به «داستان شعر» می‌پردازد، این بار عنوان «شعر اجتماعی و بایدها و نبایدهای آن» را انتخاب کرده است.

دبیر این جلسات، غلامرضا طریقی، شاعر، ترانه‌سرا و سردبیر پایگاه نقد شعر است که برای بحث و تبادل نظر درباره موضوع، دو کارشناس مهمان را به برنامه خود دعوت کرده است. دکتر اسماعیل امینی و سیداکبر میرجعفری، دو شاعری هستند که درباره شعر اجتماعی سخن خواهند گفت.

نشست بررسی شعر اجتماعی، یکشنبه ۲۵ تیرماه از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در تالار جلال آل‌احمد بنیاد، واقع در خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه اعرابی ۵، پلاک ۶ برگزار می‌شود.

 

بنیاد شعر و ادبیات داستانی، هر یکشنبه میزبان نشستی با موضوع شعر است که نام «یکشنبه‌های شعر» برای آن برگزیده شده است. در یکشنبه نخست هر ماه، دکتر اسماعیل امینی به مبانی شعر می‌پردازد، در هفته دوم جلسه شعرخوانی و نقد شعر با مدیریت استاد محمدعلی بهمنی برگزار می‌شود و سومین جلسه یکشنبه‌های شعر به «ادبیات آهنگین» می‌پردازد که مسئولیت اجرای آن را ابراهیم اسماعیلی اراضی عهده‌دار است. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: