کد خبر: 35541
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 تیر 1397 - 11:00

داخلی

»

اخبار کتاب

پایان دوره‌های آموزش زبان فارسی رایزنی فرهنگی ایران در بلغارستان

منبع : لیزنا
با پایان یافتن دوره‌های آموزشی زبان فارسی در مرکز آموزش زبان فارسی رایزنی فرهنگی ایران در بلغارستان، زبان‌آموزان بلغاری که در آزمون‌های نهایی نمره قبولی گرفتند، گواهینامه آموزشی دریافت کردند.
پایان دوره‌های آموزش زبان فارسی رایزنی فرهنگی ایران در بلغارستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در مراسم اختتامیه دوره‌های آموزشی زبان فارسی رایزنی فرهنگی ایران در بلغارستان، اساتید زبان فارسی و زبان‌آموزان، در یک گفت‌وگوی صمیمانه با رایزن فرهنگی، نظرات خود را در مورد این دوره‌ها بیان کردند.

حمیدرضا آزادی، رایزن فرهنگی کشورمان در بلغارستان در این نشست با تقدیر از اساتید و زبان‌آموزان، اهتمام ایشان را در ترویج زبان فارسی ستود و اعلام کرد؛ رایزنی فرهنگی ایران سعی دارد با بهره‌گیری از سایر روش‌های آموزشی، یادگیری زبان فارسی را تسهیل کند.

آزادی افزود: در این راستا از پیشنهادات اساتید و زبان‌آموزان در جهت بهبود وضعیت آموزشی استقبال می‌کنیم.

شایان ذکر است؛ رایزنی فرهنگی ایران در بلغارستان، مجری برگزاری کلاس‌های زبان فارسی در شهرهای صوفیه و پلودیف است که همواره با استقبال بلغاریان مشتاق به زبان فارسی مواجه شده است. این کلاس‌ها در دوره‌های مقدماتی، متوسطه و پیشرفته برگزار می‌شود و در آنها بیش از ٣٠ زبان‌آموز مشغول به یادگیری زبان فارسی هستند.

همچنین به همت رایزنی فرهنگی ایران و بنیاد سعدی، نفرات برتر دوره‌های زبان فارسی همه‌ساله، فرصت شرکت در دوره‌های دانش‌افزایی زبان فارسی در ایران را می‌یابند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: