کد خبر: 29326
تاریخ انتشار: دوشنبه, 26 تیر 1396 - 22:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

ویژه برنامه‌های کودک در کتابخانه شهدای گمنام عالیشهر بوشهر

منبع : لیزنا
نشست کتاب‌خوان و کارگاه قصه‌گویی خلاقانه در کتابخانه شهدای گمنام عالیشهر برگزار شد.
ویژه برنامه‌های کودک در کتابخانه شهدای گمنام عالیشهر بوشهر

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی بوشهر، دو نشست فرهنگی «کارگاه قصه‌گویی خلاقانه» و نشست کتاب‌خوان با حضور اعضای کودک در کتابخانه شهدای گمنام عالیشهر تشکیل شد.

طی نشست کتاب‌خوان ۵ نفر از کودکان کتاب‌خوان به معرفی کتاب پرداختند و کتاب های کتاب «قصه‌های ۱۰۰۱ شب»، بازآفرینی توسط شکوه قاسم نیا؛ کتاب «پری دریایی»، نوشته‌ هانس کریستین اندرسون؛  کتاب «ماه رجب» نوشته‌ امیرحسین موسوی گرمارودی؛ کتاب «رستم و سهراب» بازآفرینی توسط محمدرضا یوسفی و معرفی کتاب «موش و شیر» نوشته‌ حمید عاملی به اشتراک گذاشته شد.

در ابتدای نشست نیز کتابدار بخش کودک ضمن بازنمایی مجموعه کتاب «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» نوشته مهدی آذریزدی به معرفی آن‌ها پرداخت.

همچنین ازآنجاکه چندی پیش قصه «مهمان‌های ناخوانده» در فهرست میراث فرهنگی ناملموس ثبت شد و به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان، در کارگاه قصه‌گویی کتابخانه این قصه، با تکنیک بازیگران آشکار قصه‌گویی خلاقانه شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: