کد خبر: 32817
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 04 بهمن 1396 - 08:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

معاون فرماندار اسلامشهراز کتابخانه عمومی امیرالمومنین علی(ع) بازدید کرد

منبع : لیزنا
معاون سیاسی و انتظامی  فرمانداری اسلامشهر به همراه رئیس  اداره کتابخانه های عمومی شهرستان  از کتابخانه های عمومی امیرالمومنین علی (ع)اسلامشهر بازدید کرد.
معاون فرماندار اسلامشهراز کتابخانه عمومی امیرالمومنین علی(ع) بازدید کرد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه ها عمومی شهرستان اسلامشهر، نظام ملکشاهی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری اسلامشهر به همراه مجید جعفری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ضمن بازدید از کتابخانه عمومی امیرالمومنین علی (ع)، وضعیت و پتانسیل های فرهنگی در شهرستان را مورد بررسی قرار دادند.

ملکشاهی با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی موجب ارتقای فرهنگی درهر جامعه ای می شود، اظهار کرد: گسترش فرهنگ کتابخوانی به خصوص در بین جوانان و نوجوانان باعث رشد و تعالی جامعه می شود و باید به سمتی حرکت نماییم که مطالعه به بخشی از فعالیت های روزانه و عادات شهروندان تبدیل شود.

 

وی با تشکر از رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و اظهار خرسندی از باسازی و تجهیز  کتابخانه امیرالمومنین علی (ع)گفت: میزان استقبال دانش آموزان و دانشجویان از فضای کتابخانه ها و همچنین فعالیت های فرهنگی کتابخانه ها، رضایت بخش است هرچند که باید تلاش بیشتری هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی برای گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی داشته باشیم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: