کد خبر: 36486
تاریخ انتشار: یکشنبه, 28 مرداد 1397 - 11:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان «مدیریت سایبر» برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
هفتمین نشست از سلسله نشست‌های کتاب‌خوان فضای مجازی با همکاری مشترک مرکز مطالعات فضای مجازیِ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با عنوان نشست «مدیریت سایبر» برگزار می‌شود.
نشست کتاب‌خوان «مدیریت سایبر» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، هفتمین نشست کتاب‌خوان از سلسله نشست‌های کتابخوان تخصصی مطالعات فضای مجازی با موضوع «مدیریت سایبر» به همت مرکز مطالعات فضای مجازی پژوهشگاه و مشارکت نهاد عمومی کتابخانه‌های کشور، روز دوشنبه، ۲۹ مردادماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در کانون اندیشه جوان برگزار می‌شود.

در این نشست محمد حسن انتظاری به معرفی کتاب «مدیریت در عصر دیجیتال و هزاره سوم»، محمد حسین کاشانی به معرفی کتاب «تکنولوژی فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات» و دکتر عزیز نجف‌پور به معرفی کتاب «رویکرد دوفضایی به آسیب ها، جرایم، قوانین سیاست‌های مجازی» خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان برای شرکت در هفتمین نشست از سلسله نشست‌های کتاب‌خوان تخصصی فضای مجازی که با همکاری مشترک مرکز مطالعات فضای مجازیِ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و نهاد عمومی کتابخانه‌های کشور برگزار می‌شود، می توانند به کانون اندیشه جوان به آدرس تهران، خیابان وصال شیرازی، روبروی سازمان انتقال خون، کوچه دکتر فرهنگی (بهنام) مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: