کد خبر: 37042
تاریخ انتشار: شنبه, 24 شهریور 1397 - 14:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

طرحی خلاقانه در اداره کتابخانه های عمومی تالش اجرا شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان
کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان تالش در اقدامی ابتکاری و با حضور در مراکز دولتی این شهرستان و تبلیغ خدمات گسترده کتابخانه ها، کارمندان را برای عضویت در کتابخانه دعوت کردند.
طرحی خلاقانه در اداره کتابخانه های عمومی  تالش اجرا شد

 به گزارش لیزنا، کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان تالش در اقدامی ابتکاری و با حضور در مراکز دولتی این شهرستان و تبلیغ خدمات گسترده کتابخانه ها، کارمندان را برای عضویت در کتابخانه دعوت کردند.

در این طرح خلاقانه که توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تالش به اجرا درآمد، وحید فرحی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان با همراهی مسئولان و کتابداران با حضور در چند دستگاه دولتی و ارائه توضیحات کامل پیرامون فعالیت های ویژه کتابخانه های عمومی در شهرستان تالش، آنها را دعوت به عضویت در کتابخانه کردند.

در نخستین روز اجرای این طرح کتابداران با حضور در اداره تامین اجتماعی، شبکه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و مرکز بهزیستی نسیم تالش اقدام به تبلیغ خدمات گسترده کتابخانه های عمومی کردند.

گفتنی است، شهرستان تالش هم اکنون دارای ۵ باب کتابخانه عمومی و مشارکتی فعال است و به زودی ششمین کتابخانه عمومی در شهر چوبر افتتاح خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: