کد خبر: 24505
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 20 خرداد 1395 - 15:09

داخلی

»

اخبار کتاب

پذیرش مقاله در مجله «مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»

منبع : لیزنا
دو فصلنامه علمی – پژوهشی «مطالعات کتابداری و علم اطلاعات» آماده دریافت و انتشار مقالات اصیل علمی است.
پذیرش مقاله در مجله «مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»

 

به گزارش لیزنا، دکتر عبدالحسین فرج پهلو، سردبیر مجله مطالعات کتابداری و علم اطلاعات، با بیان این مطلب گفت: مجله مطالعات کتابداری و علم اطلاعات با هدف تبادل علم و هم اندیشی بین محققان و متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی از کلیه متخصصین و علاقمندان دعوت می نماید تا یافته های پژوهشی خویش را از طریق این مجله منتشر نمایند.

گفتنی است این نشریه به صورت سالیانه دو شماره توسط معاونت پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز منتشر می­ گردد. مدیر مسئول آن دکتر فریده عصاره و سردبیر آن دکتر عبدالحسین فرج پهلو از اساتید گروه علم اطلاعات و دانش‌ششناسی دانشگاه شهید چمران اهواز هستند.

محققان و پژوهشگران می‌بایست مقالات خود را تنها از طریق سامانه الکترونیکی مجله مطالعات کتابداری و علم اطلاعات برای دفتر مجله به نشانی http://slis.scu.ac.ir/ ارسال نمایند. 

علم اطلاعات
|
Iran
|
1395/03/24 - 08:48
0
0
با نظر جناب شاگرد مخالف هستم
استاد
|
Iran
|
1395/03/22 - 12:17
0
2
سلام علیکم.
آقای دکتر فرج پهلو و سرکار خانم دکتر عصاره از زحماتتان در این نشریه کمال تشکر را دارم.
متأسفانه فرایند دریافت، داوری، پذیرش و چاپ نشریه بسیار طولانی و طاقت فرسا است.
از این نشریه انتظارات بسیار بیشتر از این هاست!
دانشگاه شهید چمران دانشجویان و فارغ التحصیلات مشتاق و زبده کم ندارد! میتوانید از آنها در این راه بهره گیرید! ولی فراموش نکنید که هیچ کار را رایگان از کسی نخواهید که به سرانجامی نمیرسد. هزینه بدهید و کار با کیفیت بخواهید.
سپاس.
پاسخ ها
شاگرد
| Iran |
1395/03/23 - 13:54
استاد عزیز یادداشتتان را خواندم. اگر اشتباه برداشت کرده باشم همه حرفهایی را که در زیر می زنم پس می گیرم. برداشت من این است که نوشته اید باید حق داوری درست و به موقع بپردازند تا سریعتر و با کیفیت تر شود.
1) توجهتان را جلب می کنم به اقدام اخیر دانشگاه تهران. رئیس دانشگاه تهران "حذف پرداخت پول به اساتید برای قبول پذیرش رساله های دکترای دانشجویان " را اعلام کرد و این امردر دانشگاه تهران جاری شد که بابت کاری که وظیفه استادا است و بابت آن حقوق می گیرد پولی به استاد پرداخت نمی شود و استادی از بقایای نسل بزرگان دانشگاه تهران پاسخی دادند که حتما استاد عزیز که این کامنت را خوانده اند بخوانند.
http://fararu.com/fa/news/269522/%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF-%D8%B4%D9%81%DB%8C%D8%B9%DB%8C-%DA%A9%D8%AF%DA%A9%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%DB%8C%DB%8C%D8%B3-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86
2) باز توجهتان را جلب می کنم به مصاحبه سال گذشته لیزنا با آقای دکتر بهشتی استاد دانشگاه مک گیل کانادا که گفتند دانشگاه مک گیل گرنت را برای یک پروژه می دهد ولی من که استاد پروژه هستم باید آن پروژه را با آن پول و با صرفه جویی بسیار و در قالب پایان نامه دانشجو به پایان ببرم که پروژه بعدی را بگیرم و خودم از آن هیچ چیز بر نمی دارم.
3) شما استاد گرامی اگر مجله ای اروپایی و امریکایی و حتی مالزیایی و هندی به شما مقاله برای داوری بدهید با افتخار قبول می کنید و همه جا هم بر بالای مجلس می نشینید و می فرمائید که من داور فلان مجله خارجی هستم و بابت حق داوری همین افتخار برایتان کافی است،‌ولی به اینجا که رسیده از مجله می خواهید که بدون پول نمی شود. بله بدون پول نمی شود کیفیت ایجاد کرد ولی اگر منظور شما حق داوری ها است که مجله سرعت بگیرد،‌ با شما موافق نیستم. پول باید از سوی دانشگاهها و انجمنها تامین شود ولی داوری باید رایگان شود.
با احترام - شاگرد
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: