کد خبر: 30800
تاریخ انتشار: سه شنبه, 11 مهر 1396 - 10:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

زهرا زواریان میهمان «یار مهربان» می شود

منبع : لیزنا
اولین برنامه پاییزی «با یار مهربان» با حضور زهرا زواریان و به همت کتابخانه شهربانو امروز (سه شنبه 11مهر) برگزار می شود .
زهرا زواریان میهمان «یار مهربان» می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۸ و فرهنگسرای گلستان؛ نشست ادبی یار مهربان با هدف دیدار چهره به چهره با نویسندگان نام آشنا و همچنین ایجاد فضایی فرهنگی برای علاقمندان به کتابخوانی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی این هفته باحضور زهرا زواریان و به بهانه خوانش و نقد داستان برایم قصه بگو از کتاب رازهای سر به مهر عصر روز سه شنبه، 11 مهرماه ۹۶ ساعت 16 درکتابخانه شهربانو تشکیل می شود.

زواریان نویسنده و پژوهشگر ادبی در سال 1341 در تهران به دنیا آمد. از سال 1359 در آموزش و پرورش مشغول به کار شد و از سال 1367 به داستان نویسی روی آورد. وی پس از شهید آوینی سردبیری ماهنامه ادبیات داستانی را به عهده گرفت. دو سال دبیر صفحه داستان مجله سوره به سردبیری شهید آوینی و سپس مؤسس مجله ادبیات داستانی و دبیر تحریریه آن بوده است . بعد از شهادت سید مرتضی آوینی سردبیری آن مجله نیز از جمله فعالیت های اوست.

از آثار او روایت جنگ در ادبیات حماسى زنان، داستان زهیر(نگاهی به سرخی آتش)، رمان دیانا که بود، ، رمان زنی در جزیره گمنام،نجوای حریر،مستانه،رایحه نجابت،شخصیت زن در ده سال داستان نویسی، شبستان دل (سفرنامه حج)، نزدیک تر بیا احمد (داستان معراج)،خاتون عشق (داستان حضرت نرجس خاتون، علیهاالسلام)،  قامت بلند سپیدار،در راه که می آمدی سحر را ندیدی؟ و داستان بهشت را زینت کنید،چهار بانوی تاریخ ساز است.

 

علاقمندان به حضور در این نشست می توانندبه نشانی خیابان ۱۶متری لشگر (خیابان شهید حیدری)، روبروی پارک کوثر، کتابخانه شهربانو مراجعه کنند یا با شماره ۷۷۶۹۱۵۸۰ تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: