کد خبر: 35861
تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 تیر 1397 - 14:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست جمع‌خوانی در کتابخانه عمومی غلامرضاخان ارکوازی در ایلام

منبع : لیزنا
نشست جمع‌خوانی کتاب «کاش تو را می دیدم» با حضور اعضای کودک در کتابخانه عمومی غلامرضاخان ارکوازی شهر ایلام برگزار شد.
برگزاری نشست جمع‌خوانی در کتابخانه عمومی غلامرضاخان ارکوازی در ایلام

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، در راستای معرفی منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی کتاب «کاش تو را می دیدم» با حضور تعدادی از اعضا در کتابخانه غلامرضاخان ارکوازی معرفی و جمع خوانی شد. هدف از جمع خوانی این کتاب آشنایی بیشتر با زندگی کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س)، حوادث تاریخی زمان ایشان و شخصیت معنوی آن حضرت  و نیز ترویج فرهنگ کتابخوانی بود.

در این نشست ابتدا کتاب «کاش تو را می دیدم» نوشته مژگان شیخی توسط طاهره سهراب‌نژاد (کتابدار کتابخانه) به اعضای نوجوان معرفی شد. سپس هر یک از حاضران بخش هایی از کتاب را خواندند. این کتاب شامل شش فصل است و از دوران کودکی حضرت معصومه (س)، تا زمـان وفات ایشان را در بر می‌گیرد. فصل های این کتاب عبارت است از: «کودکی»، «زندانی شدن پدر»، «امامت برادر»، «سفر برادر به خراسان»، «خداحافظ شهر پیامبر» و«آخرین منزل».

 این کتاب در سال ۱۳۸۸ از سوی انتشارات قدیانی منتشر شده است. اثری با نثری روان و قابل فهم، که به شیوه ای روایت گونه سعی در ارائه تصویری دقیق از مجاهدت های حضرت فاطمه معصومه«س» دارد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: