کد خبر: 9251
تاریخ انتشار: یکشنبه, 11 تیر 1391 - 23:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

برگزاری کارگاه آموزشی آشنا یی با شبکه های اجتماعی ويژه اعضای هيات علمی مرکز منطقه ای و ISC

  کارگاهی آموزشی ويژه اعضای هيات علمی مرکز منطقه ای و ISC، به منظور آشنا شدن اعضای هيات علمی با شبکه های اجتماعی در مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و ISC برگزار خواهد شد.

به گزارش لیزنا، اداره روابط عمومی و همکاری های علمی  بين المللی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پايگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) اعلام کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ 12 و 13 تيرماه 1391 کارگاه آموزشی ويژه اعضای هيات علمی مرکز منطقه ای و ISC ، با حضور آقای علی اکبر اکبری تبار مدير گروه تحليل شبکه اجتماعی در سالن اجتماعات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و ISC با موضوعات زير برگزار خواهد شد.

  • روش شناسی (تاريخچه - نوع داده ها و تفاوت های داده های رابطه ای با داده های متداول- مشکلات و مسائل داده های موجود و راه هل های تحليل ارتباط علمی)
  • روش تحليل شبکه ارتباط علمی
  • معرفی نرم افزارهای تحليل شبکه ارتباط علمی
  • آموزش و نحوه کار با نرم افزارهای تحليل شبکه ی ارتباط علمی
  • ملاحضات و اقتضائات و چگونگی تحليل  شبکه ی ارتباط علمی
  • ملاحضات و اقتضائات و چگونگی تحليل شبکه ی شبکه های ارتباط علمی واقعی و مجازی علم محور

هدف از برگزاری اين کارگاه آشنا شدن اعضای هيات علمی با شبکه های اجتماعی است. با توجه به وجود شبکه های مختلف اجتماعی که در عرصه های گوناگون فعاليت می کنند، در رابطه با کارگاه مزبور جنبه هايي از شبکه های اجتماعی که عمدتا در بحث ارتباطات علمی فعاليت های اثربخشی دارند و نيز روش کار با نرم افزارهای اين نوع شبکه ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

ISC  و مرکز منطقه ای  در صدد راه اندازی شبکه اجتماعی خود می باشند، و از اين طريق اعضای هيات علمی اين دو موسسه با زمينه ها و مبانی شبکه های اجتماعی آشنا خواهند شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: