کد خبر: 48250
تاریخ انتشار: سه شنبه, 19 دی 1402 - 13:38

داخلی

»

کتاب

در نشست رونمایی از کتاب پسر اقیانوس:

نقش قصه و بازی در تاب‌آوری کودکان بررسی می‌شود

منبع : لیزنا
نشست رونمایی کتاب تصویری پسر اقیانوس نوشته‌ی مهدی رجبی در قالب یک کارگاه آموزشی با عنوان استرس، بحران و فقدان در زندگی کودکان برگزار خواهد شد.
نقش قصه و بازی در تاب‌آوری کودکان بررسی می‌شود

به گزارش لیزنا، کارگاه استرس، بحران و فقدان در زندگی کودکان با تدریس شیما قبا، روانشناس کودک، درباره‌ی این است که وقتی با بحران روبه‌رو شدیم، چگونه درست‌ترین رفتار را در برابر کودکان داشته باشیم.

در مواجهه با بلایای طبیعی، فاجعه‌های اجتماعی، حادثه‌‌های غیرمنتظره و بحران‌های خانوادگی، ممکن است کودکان به حمایت بیشتری نیاز داشته باشند و لازم است بزرگ‌ترها اطلاعات و مهارت لازم برای کنترل استرس خود و پایین آوردن سطح استرس بچه‌ها را بلد باشند و بدانند آن‌ها چگونه احساس اضطراب، اندوه و خشم را تجربه می‌کنند و با چه شیوه‌ای می‌توان کودکان را به برون‌ریزی احساسات ترغیب کرد و به آن‌ها اطمینان داد اوضاع بهتر خواهد شد.

در این کارگاه درباره‌ی فشارهای روانی، سوگ و شیوه‌ی مناسب کنار آمدن با آن و همچنین، نقش قصه و بازی در تاب‌آوری کودکان گفت‌وگو خواهد شد و از کتاب تصویری پسر اقیانوس که مهدی رجبی نوشته و کتاب‌های فندق (واحد کودک نشر افق)  با تصویرگری هاله قربانی در ۳۶ صفحه و با قیمت ۱۴۵۰۰۰ تومان چاپ کرده است، رونمایی می‌شود.

کارگاه استرس، بحران و فقدان در زندگی کودکان روز جمعه ۲۲ دی ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در کتابکده‌ی قصه و افسانه برگزار خواهد شد و شرکت در آن با ثبت‌نام قبلی از طریق این آدرس https://evnd.co/AkPmq ممکن است.

برچسب ها :