کد خبر: 28320
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 ارديبهشت 1396 - 12:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

دومین مجمع عمومی انجمن کتابداری شاخه فارس برگزار شد

منبع : لیزنا
دومین مجمع عمومی انجمن کتابداری شاخه فارس و پنجمین نشست متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی ماه در سالن همایش های مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار شد.
دومین مجمع عمومی انجمن کتابداری شاخه فارس برگزار شد

به گزارش لیزنا، زهرا شاه نظرنژادخالصی، مسئول کمیته روابط عمومی و کتابخانه های انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران  شاخه فارس با اعلام این خبر افزود: دومین مجمع عمومی انجمن کتابداری شاخه فارس و پنجمین نشست متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی در روز دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۱:۳۰ در سالن همایش های مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار شد.

 در این نشست ابتدا محمدرضا قانع رئیس انجمن شاخه فارس گزارشی از  عملکرد یکساله انجمن را ارائه کرد

این نشست با هدف مطبوعات فارس و صنعت چاپ در گذر زمان برگزار شد و سیروس رومی در خصوص آغاز فعالیت مطبوعات در سطح کشور به طور اعم و مطبوعات فارس بویژه شیراز مطالبی را ارائه کرد.

 در پنل مربوط به صنعت چاپ استان، کمالی سروستانی رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس، و پیشکسوتان صنعت چاپ شیراز، جعفر مصطفوی مدیر چاپخانه مصطفوی، عبدالحسین حسین زادگان مدیر چاپخانه سروش (کوروش سابق) و ابراهیم صبوری مدیر چاپخانه صبوری مطالبی در خصوص تاریخچه شفاهی صنعت چاپ فارس و مشکلات این صنعت و فعالیت ها به بحث و گفتگو پرداختند.

 در پایان با حضور روح الله منوچهری سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی استان فارس و از پیشکسوتان صنعت چاپ تقدیر به عمل آمد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: