کد خبر: 48266
تاریخ انتشار: یکشنبه, 24 دی 1402 - 08:02

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

مدرسه زمستانی تعامل انسان و اطلاعات برگزار می‌شود

منبع : ایرانداک
مدرسه زمستانی تعامل انسان و اطلاعات (روش‌های نوین پژوهش و ارزیابی) به صورت حضوری و مجازی در ایرانداک برگزار می‌شود.
مدرسه زمستانی تعامل انسان و اطلاعات برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، مدرسه زمستانی تعامل انسان و اطلاعات (روش‌های نوین پژوهش و ارزیابی) با همکاری آزمایشگاه تعامل انسان و اطلاعات دانشگاه خوارزمی، هفته سوم بهمن‌ماه 1402، در ایرانداک برگزار می‌شود.

به دانش‌پذیران این دوره گواهینامه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران اعطا می‌شود. مدرسان این دوره استادان منتخب آزمایشگاه تعامل انسان و اطلاعات دانشگاه خوارزمی و مخاطبان آن پژوهشگران، پژوهشگران و متخصصان علوم اطلاعات، مدیران و مهندسان فناوری اطلاعات، و دانشجویان رشته‌های مرتبط هستند.

 مدیریت علمی این مدرسه را دکتر محمد زره‌ساز عضو هیأت علمی گروه آموزشی علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی برعهده دارد. همچنین سرفصل‌های آموزشی این دوره عبارتند از: ویژگی‌های پژوهش و ارزیابی درحوزه تعامل انسان و اطلاعات، روش‌های شناختی، روش ارزیابی اکتشافی، روش بلنداندیشی، روش داستان‌سرایی دیجیتالی، روش ردیاب چشمی، روش سناریو، روش تجزیه و تحلیل نقش ذینفعان، روش ثبت وقایع روزانه، روش یادگیری هم‌اکتشافی، و نرم‌افزار‌های ثبت تجربه (با تأکید بر نرم‌افزار مورائه).    

آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره با تخفیف ۴۰ درصد ویژه دانشجویان تا هفتم بهمن‌ماه 1402 و در نشانی irandoc.ac.ir/page/5230 امکان پذیر است.