کد خبر: 20297
تاریخ انتشار: دوشنبه, 01 تیر 1394 - 14:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

پژوهشگاه علوم انسانی به سیویلیکا متصل شد

دسترسی آزمایشی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به پایگاه سیویلیکا برقرار شد.
پژوهشگاه علوم انسانی به سیویلیکا متصل شد

 

به گزارش لیزنا، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، بزرگترین نهاد پژوهشی کشور است که در زمینه علوم انسانی و بررسی شناخت فرهنگ دیرپای اسلامی – ایرانی پژوهش می کند. پژوهشگران و اعضای این مؤسسه علمی و پژوهشی که میراث داران فرهنگ و علم و تمدن کهن اسلامی – ایرانی به شمار می آیند، از این پس می توانند به گنجینه مقالات کنفرانسها و همایشهای کشور در پایگاه سیویلیکا دسترسی داشته باشند.

 

کتابخانه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در سال 1361 از ادغام چندین مجموعه دیگر شکل گرفته است و هم اکنون یکی از غنی‌ترین مجموعه‌ها در زمینه علوم انسانی کشور به شمار می رود. این کتابخانه با ایجاد دسترسی به منابع آنلاین علمی داخل کشور، سعی در تامین به روزترین منابع علمی و محتوای تولید شده در کشور را دارد.

 

دسترسی به مقالات کنفرانسهای کشور از محل پژوهشگاه امکان پذیر است  و مراجعه کنندگان به وب سایت سیویلیکا از محل پژوهشگاه، می توانند مقالات مورد نیاز خود را از این پایگاه تهیه نمایند. 

 

گفتنی است، مراکز علمی و پژوهشی می توانند جهت آشنایی با خدمات و منابع تامین شده توسط پایگاه مرجع دانش (www.CIVILICA.com)، از دوره های آزمایشی رایگان استفاده نمایند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: