کد خبر: 2046
تاریخ انتشار: دوشنبه, 31 خرداد 1389 - 22:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان مقاله

مجله علمي-پژوهشي "مطالعات ادبيات كودك براي نخستين شماره خود فراخوان مقاله داده است.

  به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، مجله علمي-پژوهشي "مطالعات ادبيات كودك" که توسط مركز مطالعات ادبيات كودك دانشگاه شیراز و انجمن ترويج زبان و ادبيات فارسي ايران منتشر مي‌گردد، نخستين مجله دانشگاهي در حوزه ادبيات كودك مي‌باشد.

مجله علمي-پژوهشي "مطالعات ادبيات كودك" از همه پژوهشگران، استادان، منتقدان، صاحب نظران و دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد دعوت می کند که در فراخوان مقاله این مجله شرکت کنند.

مقاله ها می تواند در رشته های ادبیات، علوم تربیتی، روانشناسی، زبان شناسی، فلسفه، جامعه شناسی، کتابداری و اطلاع رسانی  باشد که به نحوی منجر به گسترش بصیرت نسبت به ادبیات کودکان و نوجوانان در مقام معرفتی میان رشته ای شود.

برای اطلاع از شیوه نامه تدوین مقاله ها اینجا کلیک کنید.

پژوهشگران مي‌توانند مقاله‌هاي تاليفي خود را به نشاني پست الكترونيكي این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید بفرستند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: