کد خبر: 21190
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 مهر 1394 - 22:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

اعلام نتیجه مصاحبه کاریابی انجمن به کتابخانه ها

  ‌انجمن قدمی جدید برداشته و مصاحبه تخصصی افراد متقاضی کار را برعهده گرفته است پس از مصاحبه صورت اسامی کتابداران با امتیازهای علمی ناشی از ارزیابی به کتابخانه متقاضی اعلام می شود که کمکی باشد برای موسساتی که نیاز به کتابدار دارند.
اعلام نتیجه مصاحبه کاریابی انجمن به کتابخانه ها

 

 

به گزارش لیزنا، بخش کاریابی انجمن بنا به بررسیهایی که کرد، متوجه این موضوع شد که ‌آگهی کاریابی از متقاضیان کار یعنی فارغ التحصیلان رشته علم اطلاعات و دانش شناسی و کتابداری نمی تواند برای آنها مفید باشد، ‌چرا که احتمال می داد که حجم عظیمی از تقاضا به انجمن ارسال شود و با بی جواب ماندن آنها مشکلات جدیدی ایجاد شود. بنابراین صلاح بر این دید که تنها آگهی موسساتی که نیاز به کتابدار یا متخصص یکی ازمشاغل حوزه اطلاعات دارند را در بخش کاریابی منتشر کند. تا کنون پس از اعلام تقاضای کتابدار یا مشاغل مرتبط با فارغ التحصیلان علم اطلاعات و دانش شناسی و کتابداری،‌ این کارها در سایت اعلام و متقاضیان به موسسات معرفی می شدند. لیکن در ماه شهریور و با توافق کتابخانه های نیازمند به نیروی کتابدار، ‌انجمن قدمی جدید برداشت و مصاحبه تخصصی افراد را بر عهده گرفت و پس از مصاحبه صورت اسامی کتابداران را با امتیازهای علمی ناشی از ارزیابی به کتابخانه متقاضی اعلام کرد که کمکی باشد برای موسساتی که نیاز به کتابدار دارند.

 

آگهی دو کتابخانه ای که به نیرو نیاز داشتند در بخش کاریابی سایت گذاشته شد، برای این دو مورد تعداد 90 نفر سوابق تحصیلی و کاری خود ورا فرستاده و یکی از دو کتابخانه یا هر دو را به عنوان تقاضا اعلام کرده بودند. سوابق با کمک کتابخانه ها بررسی و از میان سوابق 23 نفر برای مصاحبه به دفتر انجمن واقع در کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران دعوت شدند. 

 

از 23 تفر دعوت شده دو نفر اعلام نصراف کرده و 4 نفر هم برای مصاحبه تشریف نیاوردند.

 

مصاحبه با حضور دو نفر از کمیته ارزیابی انجمن و نمایندگان کتابخانه های متقاضی برگزار شد. سوالات تخصصی و دانش عمومی توسط کارشناسان کمیته ارزیابی پرسیده می شد. و پس از آن نماینده کتابخانه شرایط کار، محل کار، شرایط استخدامی و حقوقی و مزایای شغلی را به  داوطلب اعلام می کرد و در صورت موافقت نامبرده با شرایط ، به مصاحبه شونده امتیاز می داد.

 

پس از آن و جمع بندی امتیازها، ‌انجمن طی نامه رسمی و با دو برابر ظرفیت وضعیت داوطلبان را از نظر علمی به کتابخانه اعلام کرده است  تا در موسسه مادر و با اولویتهای خود با افراد مورد نظر خود قرارداد کاری منعقد نمایند.  

 

کمیته ارزیابی انجمن اعلام کرد که آماده کمک به کتابخانه ها در ارزیابیهای تخصصی در حوزه نیروی انسانی و پروژه های حوزه اطلاعات است و برای اینکار کتابخانه ها و موسسات اطلاع رسانی می توانند با دبیرخانه انجمن در کتابخانه ملی تماس بگیرند.

برچسب ها :
کتابدار 93
|
Iran
|
1394/07/10 - 16:09
0
3
سلام
این چطور آگهی ای بوده که خیلی ها ازش بی خبر بوده ان؟؟؟؟
ما اگه فقط بخواییم فارغ التحصیلان تهرانی رو هم مد نظر بگیریم تعدادشون نجومی خواهد بود چه برسد به 90 نفر که اعلام حضور کرده ان.
خواهشا اطلاع رسانی خودتون رو تکمیل کنین
سما
|
United States
|
1394/07/08 - 22:56
0
0
آگهی کاریابی در کدام بخش سایت قرار گرفته؟
کتابدار
|
Iran
|
1394/07/08 - 09:49
0
2
با عرض سلام و ادب
اطلاعيه براي ثبت نام کاريابي انجمن کتابخانه ها در چه تاريخي اعلام شده بود ؟اگر بصورت همگاني در سايت نهاد قرار مي گرفت و اطلاع رساني بهتربود خيلي ها مي توانستن در اين مصاحبه شرکت کنند .باتشکر
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: