کد خبر: 24784
تاریخ انتشار: دوشنبه, 28 تیر 1395 - 15:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

کتابخانه ملی یزد رتبه اول در ارزیابی عملکرد مدیریت ها  را کسب کرد

منبع : لیزنا
مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد در ارزیابی عملکرد مدیریت های استانی و منطقه ای توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور به عنوان مرکز برتر کشوری شناخته و معرفی شد.
کتابخانه ملی یزد رتبه اول در ارزیابی عملکرد مدیریت ها  را کسب کرد

 به گزارش لیزنا، مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد  با کسب 81 امتیاز از مجموع 100 امتیاز، موفق شد رتبه اول ارزیابی عملکرد مدیریت های استانی و منطقه ای در هفته اسناد ملی و میراث مکتوب را کسب کند.

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد با اشاره به شاخص های 19 گانه ارزیابی که توسط سازمان مرکزی ارائه شده است گفت: این مرکز موفق شده است با اختلاف قابل توجهی، در میان مراکز استانی و منطقه ای، حائز رتبه اول شود.

پاک طینت با استناد به گزارش سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور، استان های کرمان با 60 امتیاز و همدان با 57 امتیاز را به ترتیب حائز رتبه های دوم و سوم اعلام نمود.

 

گفتنی است در تقویم رسمی کشور، 19 اردیبهشت ماه، سالگرد تاسیس سازمان اسناد ملی، به عنوان روز اسناد ملی و میراث مکتوب نام گذاری شده است و هر ساله از این تاریخ به مدت یک هفته برنامه های ویژه ای جهت آشنا کردن مردم با وظایف و کارکردهای این سازمان انجام می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: