کد خبر: 25270
تاریخ انتشار: یکشنبه, 04 مهر 1395 - 10:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

دومین کنگره متخصصان علوم اطلاعات منتشر کرد:

فراخوان شرکت در مسابقه خواندن، دانستن، توانستن

منبع : لیزنا
دومین کنگره متخصصان علوم اطلاعات  بخش ویژه ای دانشجویان دوره‌های کارشناسی برای علم اطلاعات و دانش‌شناسی، کتابداری پزشکی، و اطلاعات سلامت با عنوان مسابقه خواندن، دانستن، توانستن در نظر گرفته است.
فراخوان شرکت در مسابقه خواندن، دانستن، توانستن

 به گزارش لیزنا، کنگره، بخش ویژه‌ای برای دانشجویان کارشناسی که درواقع  مسابقه‌ای است بین دانشجویان کتاب‌خواندر نظر دارد. تمام دانشجویان کارشناسی از رشته‌های علم اطلاعات و دانش‌شناسی، کتابداری پزشکی، و اطلاعات سلامت می‌توانند در این مسابقه کتاب‌خوانی شرکت کنند.

 

موضوع مسابقه، کتاب‌های غیردرسی و در حوزه ادبیات، فرهنگ، و هنر است.

شرکت‌کننده باید اطلاعات کتاب‌هایی را که در دو سال گذشته خوانده با نوشتن عنوان، مولف، مترجم (اگر دارد)، ناشر و سال نشر برای دبیرخانه ارسال کند.

دبیرخانه مسابقه همه صورت‌های دریافتی را بدون اسم افراد برای دست کم سه داور می‌فرستد تا تشخیص دهند این افراد ضوابط موضوعی را رعایت کرده‌اند یا خیر.

سپس، دبیرخانه بین 20 تا 30 نفر از کتاب‌خوان‌ترین افراد را بر اساس نظرات داوران انتخاب و آنها را وارد مرحله دوم می‌کند.

 

در مرحله دوم، با منتخبان مصاحبه انجام می‌شود. مصاحبه دانشجویان شهرستانی تا حد ممکن در شهر خودشان و یا در نزدیکترین شهری که ما بتوانیم داوری برای این مرحله بیابیم برگزار خواهد شدپس از اطمینان از صحت ادعای شرکت‌کنندگان، 5 نفر به مرحله نهایی راه می‌یابند.

 

برای مرحله نهایی نشستی در روز 16/8/1394 و در کنگره تشکیل خواهد شد. در این نشست 5 شرکت‌کننده نهایی باید روبروی داوران مرحله نهایی قرار گیرند و به پرسش‌های آنها به طور شفاهی پاسخ دهند.

پرسش‌های داوران در این مرحله نیز از کتاب‌های اعلام شده توسط شرکت‌کنندگان خواهد بود. هر شرکت‌کننده مجموعاً به 10 پرسش (7 سوال توصیفی و 3 سوال تحلیلی) پاسخ خواهد داد. البته هدف از طرح پرسش‌های تحلیلی نقد ادبی نیست.


شرکت‌کنندگان باید صورت کتاب‌های خوانده شده خود را حداکثر تا ساعت 24 روز شنبه دهم مهر در وبگاه کنگره به آدرسcongress.ilisa.ir بارگذاری نمایند یا برای بارگذاری فایل‌ها می‌توانید اینجا را کلیک کنند.

 

موعد شرکت در مسابقه به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: