کد خبر: 25294
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 07 مهر 1395 - 13:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

توسط وزیر علوم

فاز دوم سامانه كتابخانه اي غدير رونمايي شد

منبع : لیزنا
وزير علوم، تحقيقات و فناوري در بازديد از پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات  ايران از فاز دوم سامانه كتابخانه اي غدير رونمايي كرد و هم اكنون دانشجويان و اعضاي هيئت علمي دانشگاه‌ها كه كتابخانه دانشگاه متبوع آنها عضو اين سامانه باشند مي توانند از منابع كتابخانه‌اي 241 كتابخانه دانشگاه‌ها و مراكز پژوهشي كشور استفاده كنند.
فاز دوم سامانه كتابخانه اي غدير رونمايي شد

  به گزارش لیزنا، دكتر محمد فرهادي پس از بازديد از پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات  ايران، خدمات ارائه شده توسط اين پژوهشگاه را براي برنامه ريزي در علم و فناوري مهم و ارزشمند اعلام و خواستار معرفي بيشتر اين خدمات به جامعه علمي كشور شد.

 

وي با اشاره به اينكه هم اكنون در عصر دانايي به سر مي بريم و  همه عرصه‌هاي اجتماعي از جمله اقتصاد، دانش بنيان شده است گفت: لازمه اينكه نيروي انساني نخبه و ماهر بتواند در توسعه كشور نقش آفريني كند داشتن اطلاعات علمي صحيح است

وي افزود: پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات  ايران در زمينه  اطلاعات علمي و پژوهشي و انجام فعاليت پژوهشيسامانه‌هاي متنوعي را طراحي كرده است كه به محققان و سياستگذاران كشور كمك مي كند.

 

دكتر فرهادي اظهارد اشت: با ايجاد سامانه‌هاي جديد پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات  ايران، متقاضيان مي توانند نيازهاي پژوهشي خودرا ارائه كنند و محققان كشور مي توانند با استفاده از اين سامانه‌ها، طرح تحقيقي انتخاب كنند و بدين وسيله زنجيره عرضه و تقاضا تكميل شده و بسياري از نيازهاي كشور هم حل مي شوند.

وي گفت: مجموعه دولت و وزارت علوم از اينكه پژوهش‌هاي دانشگاهي در راستاي حل مشكلات كشور باشند حمايت مي كند و در همين راستا در آيين نامه جديد ارتقاي اعضاي هيئت علمي به طرح‌هاي تحقيقي كاربردي و  مورد نياز كشور امتيازات بيشتري داده شده است و از طريق استفاده از سامانه‌هاي پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران  مي توان نيازهاي تحقيقاتي را مشاهده و از انجام كارهاي تكراري و موازي خودداري كرد.

 

 بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت علوم، وزير علوم با تجليل از خدمات پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات  ايران در زمينه آموزش‌هاي رسمي دانشگاهي  در زمينه ايجاد دوره‌هاي تحصيلات تكميلي و نيز برگزاري دوره‌هاي آموزشي آزاد در زمينه انجام پژوهش علمي گفت: خدمات متنوع اين پژوهشگاه بايد معرفي و  در تمام بخش‌هاي وزارت علوم مورد استفاده قرار گيرد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: