کد خبر: 25426
تاریخ انتشار: یکشنبه, 25 مهر 1395 - 08:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

نشست «درام کاربردی و ترویج خواندن»

منبع : لیزنا
«درام کاربردی و ترویج خواندن» همراه با اجرای نمایش، موضوع نشست کتابخانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که روز دوشنبه 26 مهر به آن پرداخته می‌شود.
نشست «درام کاربردی و ترویج خواندن»

 به گزارش لیزنا، پنجاه و چهارمین نشست ترویج خواندن با حضور فریده شیرژیان نویسنده و کارگردان تئاتر از ساعت 15 تا 17 در کتابخانه تخصصی مرجع کانون برپا خواهد شد.


شیرژیان در این نشست به قصه‌خوانی خواهد پرداخت و اجرای نمایش از یکی از آثار او با عنوان «روایت زن آریایی» و پرداختن به موضوع هنر مفهومی بخشی از زمان این نشست را به خود اختصاص می‌دهد.


کتابخانه مرجع کانون با حضور صاحب‌نظران عرصه‌ی هنر و ادبیات کودک و نوجوان موضوع ترویج خواندن را هر ماه به بحث می‌گذارد. این کتابخانه در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالداسلامبولی، پلاک 24، مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک شامران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع شده است.


بر اساس اعلام روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره‌ کل آموزش و پژوهش کانون به کارشناسان، کارکنان و مربیان کانون که در این نشست‌ها شرکت‌ می‌کنند، گواهی آموزشی می‌دهد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: