کد خبر: 26066
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 03 آذر 1395 - 13:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

کتابخانه ای مخصوص خانم‌ها در قلب کشور اسکاتلند + عکس

منبع : لیزنا
حس خوب بودن با خانم های دیگر دریک مکان فرهنگی باعث شد تا مقامات شهر گلاسکوی اسکاتلند کتابخانه ای مخصوص برای مراجعه بانوان تاسیس کنند که امکاناتی ویژه و منحصربفرد دارد.
کتابخانه ای مخصوص خانم‌ها در قلب کشور اسکاتلند + عکس

 به گزارش لیزنا، در این کتابخانه تنها خانم ها می توانند به رایگان عضو شوند و در کارگاه های بحث و  مطالعه درباره کتاب شرکت کنند. در این مکان، آرشیوی از بهترین کتابها با موضوعات مختلف ازجمله کتاب های تاریخی، باستانی، کتاب درباره زندگی زنان و نیز کتابهای داستانی وجود دارد.

 

در طراحی آن سعی شده از رنگهای شاد و چیدمان زیبای مبلمان و قفسه های کتاب متناسب با روحیات خانم ها استفاده شود تا آنها احساس راحتی و آرامش در آن داشته باشند.

کارشناسان اعتقاد دارند برنامه های جنبی که دراین کتابخانه تدارک دیده اند می تواند تاثیری مثبت در زندگی بانوان و به تبع خانواده های آنها داشته باشد، همچنین جلسات مشاوره فردی و گروهی و نمایش فیلم های آموزشی نیزدراین کتابخانه وجود دارد، از دیگر نکات مثبت وجود این کتابخانه آشنایی بانوان با همدیگر و دوستی با خانواده ها است و به این ترتیب بسیاری از بانوان که احساس تنهایی می کنند یا بانوان سالمند می توانند از معاشرت با دیگران بهره مند شوند.

 

مدیران این کتابخانه اعتقاد دارند باید فضایی مختص خانم ها وجود داشته باشد تا بتوانند آنجا به مطالعه کتاب های مورد علاقه خود و شرکت دربرنامه های مخصوص زنان از جمله بازدید از موزه ها و مکان های فرهنگی و تفریحی بپردازند.

در سایت این کتابخانه جدیدترین اخبار و رویدادهای جهانی مرتبط با بانوان وجود دارد و بانوان از سراسر جهان می توانند به رایگان در آن عضو شوند.

 

خالقی
|
Iran
|
1395/09/03 - 20:38
0
1
سپاس. بسیار جالب بود برای من.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: