کد خبر: 26524
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 دی 1395 - 00:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

کارگاه «هفت گام از نگارش پروپوزال تا استخراج مقاله» در فارس برگزار شد

منبع : لیزنا
بخش اول چهارمین گام کارگاه «هفت گام از نگارش پروپوزال تا استخراج مقاله» به همت انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران-شاخه فارس و مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICeST) برگزار شد.
کارگاه «هفت گام از نگارش پروپوزال تا استخراج مقاله» در فارس برگزار شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران-شاخه فارس این کارگاه آموزشی، روز دوشنبه، 6 دی‌ماه از ساعت 8 صبح الی 18 عصر در محل مرکز منطقه‌ای برگزار شد.

به گفته زهرا شاه نظرنژادخالصی، مسئول روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران-شاخه فارس مدرس این کارگاه سیامک سامانی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز بود و در این کارگاه در یک فضای تعاملی مطالب مقدماتی در زمینه آمار و آزمون‌های آماری، آشنایی با محیط نرم‌افزار آماری SPSS، آزمون‌های همبستگی و تفاوت میانگین‌ها ارائه شد. همچنین در این کارگاه با مثالهای عملی و استفاده ازنرم افزار SPSS، تمامی آزمون‌ها توسط شرکت‌کنندگان اجرا شد.

در این کارگاه 8 ساعته دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیئت علمی حضور داشتند.

لازم به ذکر است اسلایدها و فایل صوتی کارگاه مذکور از طریق وب‌سایت انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران-شاخه فارس در منوی اصلی (سمت راست) گزینه دریافت اسلاید و فایل صوتی کارگاه‌های آموزشی قابل دسترس است.

 همچنین فایل‌ها (اسلاید و فایل صوتی) سه گام قبلی نیز از همین روش قابل دریافت است. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: