کد خبر: 26880
تاریخ انتشار: شنبه, 02 بهمن 1395 - 10:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

مسجد جامعی استعفای خود را پس گرفت

منبع : لیزنا
طبق اعلام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران، احمد مسجد جامعی استعفای خود از حضور در شورای شهر را پس گرفته است.
مسجد جامعی استعفای خود را پس گرفت

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام پایگاه خبری شورا آنلاین ابوالفضل قناعتی  گفت: احمد مسجد جامعی، عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران استعفای خود را پس گرفت.

 وی افزود: مسجد جامعی پیش از این استعفای خود را تقدیم رئیس شورای شهر تهران کرده بود و قرار بود استعفای وی در جلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران در دستور بررسی قرار گیرد.

 عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران درخصوص دلایل پس گرفته شدن این استعفا اظهار کرد: دلیل پس گرفتن این استعفا حادثه حریق ساختمان پلاسکو و ریزش این بنا اعلام شده است.

 فناعتی تاکید کرد: مسجد جامعی یادآور شده تا مشخص شدن سرنوشت آتش نشانهای مفقود و اتمام عملیات آوار برداری در شورای شهر تهران خواهد ماند.

 وی با اشاره به برگزاری جلسه اضطراری اعضای شورای شهر تهران در محل حادثه ساختمان پلاسکو تصریح کرد: اعضای شورای شهر تهران صبح امروز در جلسه اضطراری در محل حادثه پلاسکو حضور پیدا کرده تا برای ادامه امداد رسانی ها و همچنین تسریع در آوار برداریها برنامه ریزی کنند.

گفتنی است، احمد مسجد‌جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران، که بعنوان اولین گزینه ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی از سوی ریاست جمهوری پیشنهاد شده است، طی نامه‌ای به رییس شورای شهر تهران،‌ از سمت خود استعفا کرده بود.

سمیه کشاورز شاهباز
|
Iran
|
1395/11/03 - 01:00
1
2
کاش به جای این همه سلفی گرفتن مسئولان و مردم با ویرانه های پلاسکو، آتش و دود، عملیات نجات و آواربرداری سریع تر انجام می شد و از تجربه و امکانات کشورهایی که آمادگی خود را اعلام کرده بودند استفاده می شد.مردان آتشین با عشق و ایثار از جان گذشتند و آسمانی شدند و مسئولان دنبال پیدا کردن مقصر حادثه می گردند. این حادثه ی بزرگ تلنگری بود برای مسئولانی که فقط نام مسئول را یدک می کشند و جان مردم برایشان ارزشی ندارد. دعا کنیم آتش نشانان و مردم از جهنمی که با غفلت مسئولان به پا شده است نجات یابند.
امیرحسین عصارها
|
Iran
|
1395/11/02 - 18:20
1
4
جلسه اضطراری در محل ساختمان پلاسکو؟
چرا مسئولان ما دارن به جای استقرار در مقر فرماندهی متمرکز عملیات، با حضور فیزیکی‌شون عملکرد خودشون رو نشون می‌دن؟
صد تا مدیر و مسئول رفتن روی آوارها که چی بشه؟
آیا این شبیه سلفی گرفتن مردم نیست؟
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: