کد خبر: 30121
تاریخ انتشار: شنبه, 04 شهریور 1396 - 12:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

‌همکاری انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران با همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات

منبع : لیزنا
انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران به حامیان معنوی پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات پیوست.
‌همکاری انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران با همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، برگزاری هماش ملی مدیران فناوری اطلاعات همچون سال گذشته و در پنجمین سال متوالی، با حمایت این انجمن همراه خواهد بود.

مجموعه سخنرانی های چهارمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات نیز آماده انتشار است و به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

همایش مدیران فناوری اطلاعات که با همت ایرانداک برگزار می شود، بخش های گوناگونی دارد و در بخش ارائه دستاوردها، پذیرای ایده ها، تجربه ها، مقاله ها و همچنین محصولات فناورانه تحت عنوان جایزه فاب (فناوری اطلاعات برتر) از سراسر کشور است.

این همایش با موضوع «حکمرانی داده ها از دیدگاه علوم و فناوری اطلاعات» در سه محور علمی و فنی، سیاستی- مدیریتی و اجتماعی- فرهنگی در اول آذرماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

گفتنی است این همایش، پیش سخنرانی هایی را در ارتباط با حکمرانی  داده ها در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) و کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برگزار کرده است و  در آینده هم برگزار خواهد نمود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: