کد خبر: 3360
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 06 آبان 1389 - 11:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

حضور پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران در بخش دولت الكترونيكي شانزدهمين نمايشگاه الكامپ

پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران (ايرانداك) پس از سه سال، در بخش دولت الكترونيكي شانزدهمين نمايشگاه الكامپ حضور مي‌يابد.

 

به پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، روابط‌عمومي و بين‌الملل پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران اعلام کرد: بر طبق اعلام رسمي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس‌جمهور، از بين 32 دستگاه‌ اجرايي شركت كننده در سالن دولت الكترونيك نمايشگاه الكامپ، پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران (ايرانداك) نيز به عنوان يكي از سازمان هاي منتخب برگزيده شد.

پژوهشگاه در اين نمايشگاه، آخرين دستاوردهاي علمي و فناوري و نرم‌افزارهاي توليدي خود را براي عرضه عمومي به نمايش مي‌گذارد؛ كه اين نرم‌افزارها براي اولين بار در نمايشگاه ارائه مي‌شوند.

پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران با بيش از 40 سال سابقه در امر پژوهش، گردآوري، سازماندهي و اشاعه اطلاعات علم و فناوري كشور، پيش از اين نيز در دومين جشنواره وب‌سايت‌هاي دولتي، رتبه دوم را در بخش اطلاع‌رساني كسب نموده است.

علاقه‌مندان مي‌توانند براي بازديد از شانزدهمين نمايشگاه الكامپ، از تاريخ 17 تا 20 آبان ماه به محل دائمي نمايشگاه هاي بين‌المللي تهران مراجعه نمايند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: