کد خبر: 3434
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 13 آبان 1389 - 00:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

برنامه گروه ترويج علم مركز تحقيقات سياست علمي كشور به مناسبت روز جهانی علم

به مناسبت روز جهاني علم، گروه ترويج علم مركز تحقيقات سياست علمي كشور در نظر دارد، روز سه شنبه مورخ 18 آبان 89 نشستی با عنوان «فيزيك در خانه» برگزار نماید.

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، دکتر محمد حسن زاده، مدیر گروه ترویج علم مركز تحقيقات سياست علمي كشور با اعلام این خبر افزود: دكتر منصور وصالي، عضو هيات علمي دانشگاه شهيد رجايي، روز سه شنبه مورخ 18 آبان 89 با موضوع «فيزيك در خانه» به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

دکتر محمد حسن زاده بیان کرد: نشست مذکور از ساعت 14 تا 16 در محل مركز تحقيقات به نشانی، تهران: ونك، خيابان ملاصدرا، خيابان شيراز جنوبي، خيابان سهيل پلاك 9 برگزار می شود و در این نشست، نفيسه نعيمي پور به نمايش علمي مطالب می پردازد.

وی در پایان ابراز داشت: ضروری است، علاقه مندان جهت شرکت در این مراسم با شماره تلفن 88036144 داخلي 1045 تماس گرفته و نسبت به ثبت نام رایگان اقدام نمايند. 

گفتنی است، گروه پژوهشي ترويج علم، يكي از گروه‌هاي پژوهشي ششگانه مركز تحقيقات سياست علمي كشور است که بنيادي‌ترين هدف آن بسترسازي براي ترويج علم و سياستگذاري مربوط به اين حوزه در ايران است؛ و اين هدف با توجه به جديد و ناشناخته بودن ترويج علم و مفهوم و حدود آن در ايران، ضروري واجتناب ناپذير می‌نمايد. 

حوزه مطالعاتي گروه ترويج علم، چيستی، وضعيت فعلی، وضعيت ايده‌آل، فنون و روش‌های ترويج علم است كه از جمله آنها مطالعه قوت‌ها و كاستی‌های سياست‌های آموزشی، تربيتی و رسانه‌ای ـ كه زيرشاخه‌های ترويج علم را تشكيل می‌دهند ـ  روش اصلاح آنها و ارائه شكل مناسب آنهاست. 

یکی از برنامه های این گروه پژوهشی برگزاری نشستهای تخصصی در حوزه ترویج علم است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: