کد خبر: 36404
تاریخ انتشار: سه شنبه, 23 مرداد 1397 - 10:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

همکاری بین انجمن کتابداری فارس و کتابفروشی امیراکتاب

منبع : لیزنا
امکان مشارکت علاقه مندان به خرید کتاب، از تاریخ 5 تا 15 شهریورماه 1397 در جشنواره کتاب فراهم شد.
همکاری بین انجمن کتابداری فارس و کتابفروشی امیراکتاب

به گزارش لیزنا، زهرا شاه نظرنژادخالصی مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن کتابداری شاخه فارس با اعلام این خبر افزود: طبق اظهارات محمدرضا قانع، رئیس انجمن کتابداری در نشست خبری که روز شنبه، 20 مرداد ماه در محل کتابفروشی امیراکتاب با حضور اصحاب رسانه، دبیر انجمن کتابداری شاخه فارس، مدیر و همچنین موسس امیراکتاب برگزار شد، براساس تفاهم صورت گرفته بین انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس و کتابفروشی امیراکتاب، در جهت توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و دسترسی آسان و سریع برای کلیه مناطق اعم از برخوردار و غیربرخوردار در استان فارس و دیگر استان ها، جشنواره تابستانه کتاب فارس از تاریخ 5 تا 15 شهریور ماه 1397 برگزار می گردد. کلیه علاقمندان می توانند از طریق تماس با امیراکتاب در این جشنواره مشارکت داشته باشند. مزایای جشنواره علاوه بر 20 درصد تخفیف در قیمت پشت جلد کتاب ها، ارسال رایگان کتاب درب منزل متقاضیان است که امتیاز ویژه ای با توجه به هزینه های پست محسوب می گردد.

به گفته فاطمه سالک نژاد، مدیر امیراکتاب در این جشنواره علاقمندان هیچ محدودیتی برای انتخاب کتاب در موضوعات مختلف نداشته و می توانند از مزایای آن تا سقف یک میلیون ریال برخوردار گردد. ایشان ظرفیت این طرح را تا 500 نفر عنوان نمودند و بیان داشتند که اگر تقاضاهای بیشتری وجود داشته باشد در طرح ذخیره می توانیم خدمات خود را به این علاقمندان ارائه نماییم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: