کد خبر: 36453
تاریخ انتشار: شنبه, 27 مرداد 1397 - 09:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

سیاستگذاری و برنامه ریزی پایتختی کتاب شیراز با حضور نماینده انجمن کتابداری فارس

منبع : لیزنا
نماینده انجمن کتابداری فارس در جلسه کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شیراز شرکت کرد.
سیاستگذاری و برنامه ریزی پایتختی کتاب شیراز با حضور نماینده انجمن کتابداری فارس

به گزارش لیزنا، زهرا شاه نظرنژادخالصی مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن کتابداری شاخه فارس با اعلام این خبر افزود: با دعوت مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و همچنین رئیس محترم کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای شهر شیراز، نماینده انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران شاخه فارس روز سه شنبه، 23 مردادماه در جلسه این کمیسیون که در دفتر شهردار شیراز برگزار شد، شرکت کرد.

در این جلسه که با حضور حیدری مدیر کل مطالعات و برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی اصغر سیدآبادی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار و اعضای  شورای شهر شیراز و مدیران و تصمیم سازان فرهنگی شیراز برگزار شد، موضوع پایتختی کتاب شیراز و سیاستگذاری در این زمینه به بحث گذاشته شد.

در این جلسه راهکارهایی پیشنهاد شد و مقرر گردید شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی پایتختی کتاب شیراز و همچنین روستاهای دوستدار کتاب استان فارس با محوریت و ریاست شهردار شیراز، اسکندرپور، تشکیل گردد.

ترکیب این شورا عبارتند از: شهردار شیراز، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان فارس، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس و نمایندگانی از انجمن های مرتبط از جمله انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس، انجمن اهل قلم و سایر انجمن های تأثیرگزار در این حوزه.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: