کد خبر: 37517
تاریخ انتشار: یکشنبه, 22 مهر 1397 - 12:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

هجدهمین نمایشگاه سالانه کتاب در کتابخانه تخصصی دانشگاه ادیان و مذاهب

منبع : لیزنا
هجدهمین نمایشگاه سالانه کتاب در کتابخانه تخصصی دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌شود.
هجدهمین نمایشگاه سالانه کتاب در کتابخانه تخصصی دانشگاه ادیان و مذاهب

 در گفتگوی خبری لیزنا با مهدی محمدی‌شجاعی مدیریت کتابخانه مرکزی دانشگاه ادیان و مذاهب در رابطه با برگزاری هجدهمین نمایشگاه سالانه از کتاب‌های خریداری شده خبر داد.

کتابخانه مرکزی دانشگاه ادیان و مذاهب از سال 1375 تاسیس و  در طول 22 سال زمان فعالیت این کتابخانه حدود 100 هزار جلد کتاب‌ تخصصی گردآوری شده و هرساله برای حفظ پویایی و غنای منابع کتابخانه تازه‌های نشر را از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تهیه در اختیار اعضای هیئت علمی، دانشجویان و محققان محترم قرار می‌دهد.

مهدی محمدی‌شجاعی بیان کرد: در حال حاضر کتابخانه دانشگاه ادیان و مذاهب تنها کتابخانه تخصصی در حوزه ادیان و مذاهب است و مجموعه تقریبا کامل کتاب‌هایی در زمینه اسلام، مسیحیت، یهودیت و سایر ادیان از کشورهای دیگر مانند مصر، تونس، هند و کشورهای اروپایی دارد. تلاش کتابخانه بر این است که کمبودی در گردآوری منابع این حوزه وجود نداشته باشد.

محمدی‌شجاعی افزودند امسال هجدمین سالی است که کتابخانه به طور متوالی نمایشگاهی از منابع ‌جدید برگزار می‌کند و محققان و دانشجویان هرساله پیگیر برگزاری نمایشگاه هستند و از آن استقبال می‌کنند. این منابع بعد از برگزاری نمایشگاه به سرعت فهرست‌نویسی و سازماندهی می‌شوند و برای استفاده در مخازن کتابخانه قرار می‌گیرند.

در نمایشگاه امسال حدود 2500 جلد کتاب فارسی، عربی و انگلیسی از کتاب‌های خریداری شده از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نمایشگاه‌های استانی، کتاب‌های اهدایی ریاست محترم دانشگاه و کتاب‌های اهدایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در معرض دید و نظر بازدیدکنندگان قرار داده شده است.

این نمایشگاه از تاریخ 18 مهر تا 3 آبان ماه سال جاری در سالن شهید بهشتی دانشگاه ادیان و مذاهب برقرار است و از ساعت 10 تا 15 پذیرای بازدیدکنندگان است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: