کد خبر: 4349
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 05 اسفند 1389 - 18:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

شاخه مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری در دانشگاه ارومیه افتتاح می‌شود

  به منظور تقویت منابع علمی و اطلاعاتی دانشگاه ارومیه شاخه اطلاع رسانی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری  در این دانشگاه افتتاح می گردد.

 

 

نجمه حمیدی فرد، رئیس اداره روابط عمومی و همکاری های علمی بین المللی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در گفتگو با لیزنا بیان کرد: در راستای تقویت منابع علمی و اطلاعاتی دانشگاه ارومیه  و فراهم آوردن دسترسی به منابع علمی و فناوری و استفاده از پایگاه ISC ، شاخه اطلاع رسانی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری  در روز یکشنبه مورخ  8 اسفند ماه 1389 در این دانشگاه افتتاح خواهد شد.

 

وی افزود: در این مراسم هیأتی از مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICeST)  و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) شامل معاون پژوهشی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، معاون پژوهشی و فناوری  پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و رئیس اداره خدمات اطلاع رسانی به این دانشگاه عزیمت خواهند کرد.

 

گفتنی است تفاهم نامه تاسیس شاخه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری  در دانشگاه ارومیه در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات، خبرگزاری ها و صدا و سیما امضا خواهد شد.

 

گزارش تاسیس شاخه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری  در دانشگاه ارومیه متعاقبا اعلام خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: