کد خبر: 4389
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 11 اسفند 1389 - 12:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

مراسم افتتاح شاخه مرکز منطقه‌ای شیراز در دانشگاه ارومیه برگزارشد

شاخه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در دانشگاه ارومیه افتتاح شد.

به گزارش لیزنا، مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری بر اساس وظایف و مواد اساس نامه خود و در جهت تحقق عدالت اجتماعی و دسترسی کلیه محققان به منابع علمی، در دانشگاههای مختلف کشور شاخه  افتتاح می کند.

در این راستا ، شاخه این مرکز در تاریخ 8اسفند ماه 1389 در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه ارومیه  افتتاح شد. در مراسم افتتاح این شاخه که با استقبال وسیع مدیران، اعضا هیات علمی و دانشجویان این دانشگاه همراه شده بود، ابتدا دکتر صدقی، ریاست دانشگاه در سخنانی اهمیت دسترسی جامعه علمی و دانشگاهی ارومیه را به منابع علمی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بر شمردند. ایشان ضمن تشکر از دکتر جعفر مهراد، ریاست مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، از مساعدت ایشان در افتتاح شاخه قدردانی نمودند.

سپس معاونین پژوهشی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و همچنین رئیس اداره خدمات اطلاع رسانی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در سخنانی به تشریح منابع و خدمات اطلاعاتی که با افتتاح این شاخه در اختیار جامعه علمی و دانشگاهی ارومیه و استان های همجوار قرار می گیرد پرداختند.

این مراسم سپس با حضور در محل شاخه و افتتاح رسمی ساختمان مربوط ادامه یافت. در این مراسم روسای دانشگاههای مختلف ارومیه و مدیران استان حضور داشتند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: