کد خبر: 7185
تاریخ انتشار: یکشنبه, 20 آذر 1390 - 19:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

آموزش عملي آسيب شناسي و مرمت آثار كاغذي در گنجينه اسناد ملي

دوره آموزش عملي «آسيب شناسي و مرمت آثار كاغذي» براي كارشناسان گرجي در گنجينه اسناد ملي سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران آغاز شد.

به گزارش لیزنا، به نقل از  روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي ج.ا.ا.، در اين دوره كه براي دومين بار برگزار مي شود، كارشناسان موزه تاريخ هنر، تئاتر و موسيقي كشور گرجستان علاوه بر مباحث تئوري، راهبردهاي حفاظت پيشگيرانه، آشنايي با عوامل آسيب‌رسان و مستندنگاري مرمت آثار آسيب‌ديده با روشهاي عملي آسيب‌زدايي آزمايشگاهي، آسيب‌شناسي بيولوژيك، آفت‌زدايي و انواع روشهاي مرمت منابع آسيب‌ديده و مرمت جلد آشنا خواهند شد.

 

اين دوره آموزشي در راستاي تفاهم نامه منعقد شده بين سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران با سازمان هاي مرتبط كشورگرجستان سازماندهي شده است.
لازم به ذكر است، دوره آموزش عملي "آسيب شناسي و مرمت آثار كاغذي" براي كارشناسان گرجي از 19 آذر آغاز شده و تا 24 آذر ماه در ساختمان گنجينه اسناد ملي ادامه خواهد داشت

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: