کد خبر: 7199
تاریخ انتشار: دوشنبه, 21 آذر 1390 - 11:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

برپایی اولين نمايشگاه تخصصي كتاب و نشريات اقتصادي

  پژوهشكده پولي و بانكي بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران به مناسبت هفته پژوهش، اولين نمايشگاه تخصصي كتاب و نشريات اقتصادي را برگزار مي‌كند.

 

به گزارش لیزنا، پژوهشكده پولي و بانكي بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران اولين نمايشگاه تخصصي كتاب و نشريات اقتصادي را از تاريخ 22 تا 24 آذرماه 1390 در محل پژوهشكده برگزار مي‌كند.

اين نمايشگاه با شركت ناشران تخصصي اين حوزه از جمله پژوهشكده پولي و بانكي، مؤسسه عالي بانكداري ايران، وزارت امور اقتصادي و دارايي، پژوهشكده بيمه، مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام، سازمان بورس اوراق بهادار تهران، دانشگاه تهران، دانشگاه تربيت مدرس، دانشگاه امام صادق (ع) و برخي نشريات از جمله روزنامه دنياي اقتصاد، اقتصاد ايران، روند، بانك و اقتصاد و ... برگزار مي‌شود.

علاقه‌مندان جهت بازديد از نمايشگاه مي‌توانند به نشاني تهران، ميدان آرژانتين، روبروي پارك سوار بيهقي، ساختمان پژوهشكده پولي و بانكي مراجعه نمايند. ساعات بازديد از نمايشگاه 9 تا 18 مي‌باشد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: