کد خبر: 48484
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 23 اسفند 1402 - 13:26

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

ویژه‌برنامه «باغ قصه‌ها» در کتابخانه و موزه ملی ملک برای کودکان در نوروز

منبع : کتابخانه و موزه ملی ملک
کتابخانه و موزه ملی ملک، ویژه‌برنامه‌ای جذاب برای کودکان در نوروز 1403 اجرا می‌کند. «باغ قصه‌ها: افسانه‌های نوروزی» در چارچوب این برنامه برگزار می‌شود.
ویژه‌برنامه «باغ قصه‌ها» در کتابخانه و موزه ملی ملک برای کودکان در نوروز

به گزارش لیزنا، باغ قصه‌ها: افسانه‌های نوروزی در چارچوب 5 روایت جذاب 5 تا 9 فروردین 1403 میزبان کودکان و خانواده‌های دوستدار فرهنگ خواهد بود. این برنامه از ساعت 9 تا ساعت 17 اجرا خواهد شد. پنج اجرای «باغ قصه‌ها» در کتابخانه و موزه ملی ملک برای روایت افسانه‌های نوروزی بدین‌ترتیب خواهند بود: «نمایش سایه و عروسکی»، «آهوچره در شهر فرنگ»، «صندوق قصه‌ها و آیین‌های بهاری»، «بازی کلیله و دمنه»، «قصه‌گویی و چاپ قلمکار».

علاقه‌مندان به حضور در ویژه‌برنامه نوروزی کتابخانه و موزه ملی ملک برای کودکان می‌توانند برای بهره‌مندی از برنامه، از پنجم تا نهم فروردین 1403 از ساعت 10 تا ساعت 17 از این گنجینه تاریخی بازدید کنند.

ویژه‌برنامه «باغ قصه‌ها» با محوریت «افسانه‌های نوروزی» با حضور گروه‌های کودک و نوجوان در بخش‌های موزه‌ای و همراهی و راهنمایی کارشناسان خبره اجرا می‌شود.

«باغ قصه‌ها»، تور هدفمند بازدید و کارگاه آموزشی با محوریت قصه‌گویی و روایت‌گری به شمار می‌آید که کتابخانه و موزه ملی ملک در 10 سال گذشته، طراحی و به گونه‌ای منظم اجرا کرده است. این برنامه با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با ذخایر فرهنگی و تمدنی اسلامی- ایرانی تدوین شده است.

 

برچسب ها :