کد خبر: 18315
تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 بهمن 1393 - 11:03

داخلی

»

اخبار کتاب

«پیک کتاب» آغاز به کار کرد

طرح پیک کتاب بردسکن با همکاری اداره کتابخانه های عمومی ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری شهرستان  از روز گذشته آغاز به کار کرد.
«پیک کتاب» آغاز به کار کرد

 

به گزارش لیزنا، طرح پیک کتاب با حضور سرپرست فرمانداری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان بردسکن، استان خراسان رضوی، با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و تسهیل در امر دسترسی آسان به منابع کتابخانه ها از طریق رساندن کتاب به درب منزل سالخوردگان، جانبازان و معلولان جسمی و حرکتی که به هر دلیل توان آمدن به کتابخانه را ندارند راه اندازی شد.

 

رضا حاتمی رئیس اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان ضمن توضیح این طرح بیان کرد: ایده اولیه این طرح نخستین بار از سوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته کتاب مطرح که با پیگیری و مشارکت فعال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری در فراهم آوردن یک دستگاه موتورسیکلت از دیروز کلید خورد.

 

در خاتمه این مراسم شاکری سرپرست فرمانداری شهرستان از تلاش و همکاری متولیان این امر فرهنگی قدردانی و این حرکت را راه روشنی در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بیان نمود.

برچسب ها :
کتابدار بی گواهینامه
|
Iran
|
1393/11/06 - 12:54
0
0
ای بابا همینمون کم بود که باموتور بیافتیم تو کوچه پس کوچه ها
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: