کد خبر: 18417
تاریخ انتشار: شنبه, 11 بهمن 1393 - 15:02

داخلی

»

اخبار کتاب

بازچاپ کتاب «پیاده‌روی»

کتاب «پیاده‌روی» نوشته جف گالووی با ترجمه: دکتر محمدرضا دهخدا و محمد عباس‌‎زاده نصرآبادی برای سومین بار چاپ شد.
بازچاپ کتاب «پیاده‌روی»

 

 

به گزارش لیزنا، کتاب «پیاده‌روی» نوشته جف گالووی با ترجمه: دکتر محمدرضا دهخدا و محمد عباس‌‎زاده نصرآبادی برای سومین بار در بهار 1393 و 176 صفحه توسط گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش چاپ شد.

 

 

فصول این کتاب مشتمل است بر: پياده‌روى براى همه، متولد شده‌ايم تا پياده‌روى كنيم، چگونه شروع كنيم؟، تناسب اندام با پیاده‌روی، چگونگی خريد كفش مناسب، به پياده‌روى عادت كنيم،  حرف زدن بس است بياييد پياده‌روى، برنامه 3 هفته‌اى، 21 هفته بعدى شما، برنامه آموزش 5 كيلومتر10 كيلومتر، نيمه ماراتن و ماراتن، «نرم راه رفتن» برای كنترل خستگى، درد و ناراحتى، بدن شما براى كاهش چربى به چه چيز نياز دارد؟، نرم راه رفتن، سوزاندن چربى؛ تنظيم معادله سوخت و ساز بدن، فشار خون مناسب = انگيزه، رژيم غذايى يك ورزشكار، بدون درد، بدون ناراحتى، بدون آسيب، شيوه پياده‌روى؛ يكنواخت باشيد، تمرينات قدرتى، چگونه با انگيزه باقى بمانيم؟، از پياده‌روى لذت نمى‌برم، كنار آمدن با شرايط جوّى، گرفتگى عضلانى و ديگر مشكلات، مقابله با درد و ناراحتى، ورزش بعد از 40، 50، 60، 70 سالگى و تغيير نقش‌ها؛ مربى خوب بودن.

 

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی www.bamdadketab.com مراجعه نمایند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: