کد خبر: 18602
تاریخ انتشار: شنبه, 18 بهمن 1393 - 19:59

داخلی

»

اخبار کتاب

«چشم‌انداز آینده‌ ادبیات برای کودکان»

شرایط کنونی و چشم‌انداز آینده‌ی کتاب‌های شعر و داستان کودک و نوجوان ایران در یک نشست تخصصی با حضور جمعی از منتقدان و صاحب‌نظران این عرصه بعد از ظهر نوزدهم بهمن ‌ماه بررسی می‌شود.
«چشم‌انداز آینده‌ ادبیات برای کودکان»

به گزارش لیزنا، هفدهمین جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این‌ روزها شاهد حضور نویسندگان، تصویرگران، منتقدان و فعالان عرصه‌ی کودک و نوجوان است که در قالب نشست‌ها و میزگردهای تخصصی، شرایط کتاب کودکان و نوجوانان را از چند منظر بررسی می‌کنند.


در اولین نشست از این مجموعه، بعد ازظهر روز یک‌شنبه نوزدهم بهمن‌ماه، فریدون عموزاده خلیلی، رودابه حمزه‌ای، حدیث لزر غلامی و مریم محمدخانی در حوزه‌ی شعر و داستان، ضمن بررسی شرایط این آثار در سال‌های اخیر، نیازهای آینده‌ی شعر و داستان را به بحث می‌گذارند.


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امسال در حاشیه‌ی نمایشگاه و جشنواره‌ی کتاب، در مجموعه ‌نشست‌هایی به موضوع گسترش کتاب و کتاب‌خوانی و ارزیابی وضعیت کیفی کتاب‌های کودک و نوجوان در آینده خواهد پرداخت.


این نشست‌ها در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌ واقع در خیابان حجاب تهران از ساعت 15 تا 17 بعد از ظهر برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.


بر اساس اعلام روابط عمومی و امور بین الملل کانون، برپایی نمایشگاه یک‌ هفته‌ای کتاب کودک و نوجوان با حضور 47 ناشر تخصصی، از جمله بخش‌های جنبی این جشنواره است که هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: