کد خبر: 19137
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 اسفند 1393 - 15:42

داخلی

»

اخبار کتاب

مرکز فروش و تبادل کپی رایت، افتتاح شد

  شرکت بازرگانی شهر کتاب، مرکز فروش و تبادل کپی رایت کتاب را تاسیس کرد و تاکنون کپی رایت 6 کتاب از 2 ناشر ایرانی را فروخته است.
 مرکز فروش و تبادل کپی رایت، افتتاح شد

 

به گزارش لیزنا، شرکت بازرگانی شهر کتاب، پس از ماهها مطالعه و برنامه‎ریزی، سرانجام مرکز فروش و تبادل کپی ‎رایت کتاب را تأسیس کرد.

 

فرح نظری مدیرعامل شرکت شهر کتاب، حمایت از حقوق مترجمان و مؤلفان و تصویرگران، ناشران، معرفی حرفه‎ ای کتاب ‎های ایران در مراکز و نمایشگاه‎های بین‎المللی، بازاریابی و بازارسازی برای فروش، کپی رایت کتاب و نقاشی و تصویرسازی مؤلفان و هنرمندان ایران را از اهداف مرکز جدید اعلام کرد.

 

در این مرحله ناشران اروپایی و عرب در اولویت بوده‎اند. مذاکرات ما با ناشران ایتالیایی به پایان رسیده و کپی رایت 6 کتاب از 2 ناشر ایران را فروخته‎ ایم و مذاکره برای 20 کتاب دیگر را دنبال می‎کنیم؛ 10 اثر از ناشر ایتالیایی نیز جهت خرید در حال بررسی  است.


 وی همچنین گفت در مرحله اول این اقدام از آثار، قصه ‎ها، شعرهای نویسندگان، نقاشی‎ها، ناشران کودکان و نوجوانان آغاز کردیم  و سعی ما بر این بود که تصویری از فرهنگ و تمدن درخشان ایران به ناشران خارجی ارائه دهیم.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: