کد خبر: 19310
تاریخ انتشار: دوشنبه, 10 فروردين 1394 - 16:39

داخلی

»

اخبار کتاب

صالحی از محل برگزاری نمایشگاه کتاب بازدید کرد

سیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  امروز 10 فروردین از مصلای تهران، محل برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد.
صالحی از محل برگزاری نمایشگاه کتاب بازدید کرد

 

به گزارش لیزنا، سید عباس صالحی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  امروز(10فروردین ماه) به همراه جمعی از مدیران کمیته های نمایشگاه از مصلی تهران بازدید کرد.

 

در این بازدید صالحی از بخش های مختلف نمایشگاه دیدن کرد و در جریان مراحل مختلف آماده سازی نمایشگاه قرار گرفت.

 

بر اساس این گزارش، سید عباس صالحی در این بازدید از بخش های گمرگ، عمومی، خدمات رفاهی و فعالیت های جنبی در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب دیدار کرد.

 

 

همچنین در این بازدید معاون امور فرهنگی با پیمانکاران بخش های مختلف نمایشگاه  دیدار کرد و در جریان برنامه های آن ها قرار گرفت.

 

در این دیدار شهرام نیا قائم مقام و  معاون اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران،  صفری مدیر اجرایی نمایشگاه ،  نصرالله مدیر کمیته پشتیبانی حضور داشتند.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در روزهای 16 تا 26 اردیبهشت 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: