کد خبر: 22609
تاریخ انتشار: یکشنبه, 27 دی 1394 - 15:10

داخلی

»

اخبار کتاب

نقد «این داستان واقعیت دارد» در فرهنگسرای گلستان

جلسه نقد و بررسی کتاب «این داستان واقعیت دارد» نوشته جفری آرچر و ترجمه دکتر علی فامیلان در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.
نقد «این داستان واقعیت دارد» در فرهنگسرای گلستان

 به گزارش لیزنا، کتاب «این داستان واقعیت دارد» نوشته جفری آرچر داستان نویس و سیاستمدار انگلیسی و نیز نماینده سابق مجلس انگلستان و از اعضا رده بالای حزب محافظه کار انگلستان با ترجمه علی فامیلان است.

 

جفری هاوارد آرچر، نویسنده پر مخاطب و سیاستمدار سابق انگلیسی است که عضو مجلس شورا و معاون (1969-1974) و رئیس حزب محافظه کار (1985-1986) بود و در کنار این ماجرا به شغل نویسندگی نیز اشتغال داشت که برای وی شهرت زیادی را نیز به همراه داشت.

 

وی در کتاب «این داستان واقعیت دارد» به سراغ شخصیت های سیاسی و خانواده های انگلیسی رفته است و آن ها را دستمایه خلق داستان هایش قرار داده است. از سوی دیگر موضوعی که به جذابیت این اثر می افزاید، نوشته شدن آن ها بر مبنای حقایق و رویدادهای واقعی و حضور نوعی تم پلیسی و جنایی و گاه نیز سیاسی در آنهاست. «این داستان واقعیت دارد» از مجموعه داستان های پر حاشیه انگلستان در سال های اخیر محسوب می شود که تمامی بخش های آن از این منظر مورد توجه بوده است.

 

گفتنی است جلسه نقد و بررسی کتاب «این داستان واقعیت دارد» با حضور مترجم اثر و منتقدین، محمدرضا گودرزی و محمدرضا اصلانی وعلاقه مندان حوزه داستان، روز سه شنبه 29 دی 1394 ساعت 17 در فرهنگسرای گلستان به نشانی ، تهران، نارمک، میدان حلال احمر، خیابان گلستان برگزار می گردد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: