کد خبر: 22612
تاریخ انتشار: یکشنبه, 27 دی 1394 - 16:14

داخلی

»

اخبار کتاب

«تجاری سازی تحقیق با تاکید بر حوزه علوم انسانی» در بوته نقد

نشست نقد و بررسی کتاب «تجاری سازی تحقیق با تاکید بر حوزه علوم انسانی» دوشنبه28 دی ماه1394  در سرای اهل قلم برگزار می شود.
«تجاری سازی تحقیق با تاکید بر حوزه علوم انسانی» در بوته نقد

به گزارش لیزنا، کتاب «تجاری سازی تحقیق با تاکید بر حوزه علوم انسانی» به تجاری سازی تحقیق می پردازد. مؤلف ابتدا چالش های فراروی تجاری سازی علوم انسانی را شناسایی می کند و سپس این موضوع را که تا چه حد قوانین و زیرساخت های قانونی به منظور تجاری سازی تحقیقات در کشور ما وجود دارد، مورد بررسی قرار داده و با استفاده از یافته ها، مدلی برای زیرساخت های لازم جهت تجاری سازی تحقیقات علوم انسانی ارائه می دهد.

 

این کتاب در پنج فصل تدوین شده است که در فصل اول به کلیات و چرایی تجاری سازی تحقیقات علوم انسانی می پردازد. در فصل دوم، ادبیات نظری و پیشینه پژوهش های تجاری سازی به صورتی کلی مورد بررسی قرار می گیرد. فصل سوم این کتاب، درباره سبک تمامی کارهای پژوهشی، روش شناسی و روش پژوهی است. در فصول بعدی، داده های به دست آمده، تجزیه و تحلیل شده و به بحث و بررسی در مورد یافته ها پرداخته شده است.

 

گفتنی است دکتر بختیار محمودپور و دکتر لیلا نامداریان سخنرانان این نشست هستند. نشست نقد و بررسی کتاب «تجاری سازی تحقیق با تاکید بر حوزه علوم انسانی» ساعت 15 الی 17 در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره 2، طبقه همکف برگزار می شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: