کد خبر: 22847
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 14 بهمن 1394 - 16:01

داخلی

»

اخبار کتاب

«بیرون ذهن من» روی پیشخوان کتابفروشی ها

رمان «بیرون ذهن من» نوشته شارون ام. دریپر از مجموعه ی «رمان هایی که باید خواند» که بهترین رمان سال 2011 از نگاه معلمان و دانش آموزان انتخاب شده بود، توسط انتشارات پیدایش روانه بازار نشر شد.
«بیرون ذهن من» روی پیشخوان کتابفروشی ها

 

به گزارش لیزنا، «بیرون ذهن من» جدیدترین رمان از مجموعه ‌ی «رمان ‌هایی كه باید خواند» است. داستان این كتاب توسط دختری معلول روایت می‌ شود كه قادر به درک رویدادهای اطرافش است اما به‌خاطر عدم توانایی ‌اش در صحبت كردن، دیگران فكر می ‌كنند عقب ‌مانده است.

 

این رمان نوشته شارون ام. دریپر است که توسط آنیتا یارمحمدی ترجمه و به همت انتشارات پیدایش چاپ شده است. «بیرون ذهن من» علاوه بر اینكه موفق به  دریافت جایزه‌ی «ژوزت فرانك» از بنیاد كتاب كودک كالج بانك استریت شده، بهترین كتاب سال 2011 به انتخاب معلمان و دانش ‌آموزان نیز است.

 

گفتنی است این رمان با 395 صفحه و قیمت 23000 تومان، به‌تازگی راهی پیشخوان كتابفروشی‌ها شده است.

 

در بخشی از این کتاب می خوانیم: «در زندگی‌ ام دكترهای زیادی را دیده ‌ام، تمامشان هم سعی داشته ‌اند مرا آنالیز كنند و سر از چیزهایی كه توی ذهنم هست دربیاورند. ولی هیچ‌ كدام نمی‌ توانند خوبم كنند، پس من هم محلشان نمی ‌گذارم و همانجوری كه می ‌خواهند رفتار می ‌كنم: مثل یك عقب ‌مانده‌ ی واقعی. با نگاهی خالی، به دیوار زل می ‌زنم و تظاهر می ‌كنم سؤال ‌هایشان آنقدر سخت است كه اصلا حالی ‌ام نمی ‌شود. بالاخره كم یا زیاد، ...».

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: