کد خبر: 26091
تاریخ انتشار: شنبه, 06 آذر 1395 - 09:44

داخلی

»

اخبار کتاب

«داستان‌های 5 دقیقه‌ای برای بچه‌ها» به چاپ پنجم رسید

منبع : لیزنا
کتاب "داستان‌های 5 دقیقه‌ای برای بچه‌ها" به انتخاب" فیونا واترز" و ترجمه‌ی "سید حسن حسینی" در نوبت چاپ پنجم روانه‌ بازار کتاب شد.
«داستان‌های 5 دقیقه‌ای برای بچه‌ها» به چاپ پنجم رسید

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، داستان‌های 5 دقیقه‌ای برای بچه‌ها، مجموعه‌ی 22 داستان از نویسندگان معاص است. این داستان‌ها را می‌توان برای بچه‌های پیش‌دبستانی بلندخوانی کرد. هر داستان را می‌شود در مدت 5 دقیقه خواند و در این مدت کوتاه کودک را شاد و سرگرم کرد. موضوعات مختلف و فضاهای جذاب این داستان‌ها ثابت می‌کنند کوتاهترین داستان‌ها هم می‌توانند لحظه‌های شاد و قشنگی را به وجود آورند.

تخم عجیب، علی بابا و کیسه جادویی، خرگوش در عملیات نجات، سنگ سوپ، شتر چگونه کوهان دار شد؟ عناوین برخی از داستان‌های کتاب است.

در بخشی از کتاب آمده است:
در زمان‌های قدیم کمدی وجود داشت که کاملاً از شیشه ساخته شده بود و به راحتی می‌شد داخل و هرچه را که پشت آن بود، دید. اگر چه این کمد، همیشه خالی به نظر می‌رسید اما هر کس هر چه می‌خواست، می‌توانست از داخلش بردارد. مثلاً اگر کسی نوشیدنی خنک می‌خواست کافی بود در آن را باز کند و نوشیدنی را بردارد تنها چیزی که مهم بود، این بود که هر موقع کسی چیزی از آن برمی‌داشت باید...

کتاب‌های بنفشه( واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی) کتاب "داستان‌های 5 دقیقه‌ای برای بچه‌ها" به انتخاب "فیونا واترز" و ترجمه‌ی "سید حسن حسینی" را در نوبت چاپ پنجم، تیراژ 165ئنسخه و قیمت 14000 تومان در اختیار علاقه مندان قرار داد.

براي تهيه اين كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: