کد خبر: 26930
تاریخ انتشار: یکشنبه, 03 بهمن 1395 - 16:10

داخلی

»

اخبار کتاب

همایش ملی و دانشگاهی «ادبیات کودک و نوجوان و معنویت» در مشهد برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
ششمین همایش ملی و دانشگاهی ادبیات کودک و نوجوان با عنوان «ادبیات کودک و نوجوان و معنویت» همراه با «چهارمین جشنواره پایان‌نامه‌ها و رسانه‌های برتر» در اردیبهشت ماه سال 96 در مشهد برگزار خواهد شد.
همایش ملی و دانشگاهی «ادبیات کودک و نوجوان و معنویت» در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه امام رضا این همایش همزمان با بزرگترین رویداد فرهنگی و سال هویت معنوی مشهد و اعلام آن به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام دنبال خواهد شد.

 از همه استادان، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران حوزه ادبیات کودک و نوجوان با حوزه‌های وابسته به آن دعوت می‌شود در این رویداد علمی شرکت کرده و به هم اندیشی درباره موضوعات و مسائل مربوط به ادبیات کودک و جهان با محوریت ادبیات کودک و معنویت بپردازند.

 «ادبیات کودک و نوجوان و معنویت؛ دین»، «ادبیات کودک و نوجوان و معنویت؛ عرفان»، «ادبیات کودک و نوجوان و معنویت؛فلسفه»، «ادبیات کودک و نوجوان و معنویت؛ روانشناسی و جامعه‌شناسی»، «ادبیات کودک و نوجوان و معنویت؛فرهنگ عامه و اسطوره‌شناسی»، «ادبیات کودک و نوجوان و معنویت؛رسانه»، «ادبیات کودک و نوجوان و معنویت؛ نظریه و نقد ادبی»، «ادبیات کودک و نوجوان و معنویت؛ جهانی شدن و ترویج و حفظ صلح» و «ادبیات کودک و نوجوان و معنویت؛ محیط‌زیست» برخی از محورها و موضوعات ششمین همایش ملی و دانشگاهی ادبیات کودک و نوجوان است.

علا‌قمندان برای شرکت در این همایش می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه همایش در مشهد به آدرس میدان فلسطین، دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)، پردیس رضوان و یا به این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید جشنواره ارسال نمایند.

همچنین به دبیرخانه جشنواره پژوهش در شیراز به نشانی پردیس ارم، ساختمان‌های جهان‌پارس، مرکز مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز، دبیرخانه جشنواره پایان‌نامه‌های برتر و یا به این این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

آخرین زمان ارسال چکیده مقالات 10بهمن‌‍ماه و اصل مقالات 28 اسفندماه سال جاری است که اعلام نظر نهایی هیات علمی همایش نیز در تاریخ 20 فروردین‌ماه سال آینده انجام خواهد شد.

برچسب ها :
سونیا
|
Iran
|
1395/11/04 - 11:58
0
0
سلام من نمیتونم مقاله م رو از این طریق بفرستم لطفا راهنماییم کنین
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: