کد خبر: 27208
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 14 بهمن 1395 - 15:09

داخلی

»

اخبار کتاب

550 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در نمایشگاه مازندران توزیع می‌شود

منبع : لیزنا
موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران از توزیع 550 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در سیزدهمین نمایشگاه کتاب مازندران خبر داد.
550 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در نمایشگاه مازندران توزیع می‌شود

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، سیصد و بیست و ششمین نمایشگاه کتاب استانی در شهر ساری برگزار می شود.

این سیزدهمین دوره نمایشگاه کتاب شهر ساری است که از تاریخ 16 تا 21 بهمن ماه با حضور 492 ناشر از سراسر کشور با ارائه 47 هزار عنوان کتاب در بخش داخلی برگزار می‌شود.

در بخش بین‌الملل نیز 48 ناشر 12 هزار و 325 عنوان کتاب را در معرض دید عموم قرار می‌دهند. برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند بخش فروش متمرکز کتاب‌هایی از 44 ناشر را عرضه می‌کند. از استان مازندران نیز 14 ناشر به صورت مستقیم در نمایشگاه حضور دارند. مبلغ 550 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف 20درصدی نیز توسط بانک شهر مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

رونمایی و معرفی آثار تازه تالیف مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، نشست‌های نقد و بررسی کتاب، یادبود شهدای آتش‌نشان، رونمایی و جشن امضا کتاب، کارگاه آماده‌سازی فرآیندهای چاپ کتاب، تقدیر از ‌موزان فعال کتاب‌خوان، کارگاه داستان و آشنایی با رمان، تقدیر از دو پیشکسوت و چهره ملی ادبیات مازندران، جنگ شادی، ایستگاه نقاشی، شعر و قصه‌گویی از جمله برنامه‌هایی است که در بخش جنبی نمایشگاه اجرا می‌شود.

سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان مازندران به همت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از 16 تا 21 بهمن ماه برگزار می‌شود. این نمایشگاه از ساعت 13 تا 19 در کیلومتر 3 جاده ساری- قائمشهر ، مجتمع نیاوران  پذیرای علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: