کد خبر: 27649
تاریخ انتشار: شنبه, 07 اسفند 1395 - 15:42

داخلی

»

اخبار کتاب

باسخنرانی ابراهیم حسن بیگی صورت گرفت

بررسی ادبیات داستانی ایران درمرکزفرهنگی عمان

منبع : لیزنا
ابراهیم حسن بیگی نویسنده رمان محمد(ص) به عنوان مهمان افتخاری غرفه ایران در خصوص ادبیات داستانی ایران درمرکز فرهنگی عمان سخنرانی کرد.
بررسی ادبیات داستانی ایران درمرکزفرهنگی عمان

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، جمعه6 اسفندماه مرکز فرهنگی عمان میزبان عمانی هایی بود که علاقه‌مند بودند در باره ادبیات داستانی ایران بیشتر بدانند. در این نشست ابراهیم حسن بیگی  نویسنده  مطرح کشور و رمان محمد(ص) درباره ادبیات داستانی ایران برای حاضران در جلسه سخنرانی کرد.

وی دراین نشست گفت:  ادبیات داستانی ایران را به سه دوره ایران باستان، ایران پس از اسلام و ایران بعد از انقلاب اسلامی می توان تقسیم کرد.

حسن بیگی در ادامه سخنان خود درباره ویژگی های ادبیات داستانی در سال‌های پس از انقلاب گفت: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عنوان پارامترهای برجسته‌ای هستند که تاثیر بسزایی برادبیات داستانی ایران برجای گذاشته اند.

این نشست مورد استقبال گسترده عمانی ها قرار گرفت و شبکه‌های مختلف تلویزیونی و رسانه های مختلف برای پوشش این مراسم حضور داشتند.

در پایان این نشست عایشه الدرمکیه رئیس مرکز فرهنگی عمان اظهار تمایل مرکز خود را برای ترجمه و چاپ آثار ایرانی اعلام کرد و چاپ رمان محمد(ص) را شروع خوبی برای ادامه این همکاری دانست.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: