کد خبر: 27680
تاریخ انتشار: دوشنبه, 09 اسفند 1395 - 11:16

داخلی

»

اخبار کتاب

زمان ثبت نام ناشران خارجی برای حضور در نمایشگاه اعلام شد

منبع : لیزنا
مدیر کمیته ناشران خارجی از زمان ثبت نام ناشران و نمایندگی‌های ناشران خارجی برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت:  ثبت نام ناشران از دوشنبه نهم اسفندماه آغاز می‌شود.
زمان ثبت نام ناشران خارجی برای حضور در نمایشگاه اعلام شد

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، داود موسایی، مدیر کمیته ناشران خارجی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: بر اساس جدول زمان‌بندی ثبت نام ناشران متقاضی برای حضور در این دوره از نمایشگاه از دوشنبه نهم اسفندماه آغاز می‌شود.

 وی افزود: ناشران خارجی و نمایندگی‌های نشر تا چهارشنبه بیست‌وپنجم اسفندماه فرصت دارند تا جهت ثبت نام اقدام کنند.

 موسایی با اشاره به ثبت نام برخی از ناشران خارجی که از طریق بخش پیش ثبت‌ نام سایت نمایشگاه کتاب تهران اقدام کرده بودند نیز گفت: تعداد ۴۹ ناشر از این طریق ثبت‌نام کرده‌اند که اطلاعات آن‌ها همزمان با آغاز ثبت نام ناشران به این بخش منتقل خواهد شد.

 مدیر کیمته ناشران خارجی با اشاره به ضوابط ثبت نام از نمایندگی ناشران خارجی نیز گفت: بر اساس مصوبه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران، نمایندگی‌های ناشران خارجی بایستی مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشند و یا اینکه پروانه فعالیت خود را از اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران یا شهرستان اخذ کرده باشند.

گفتنی است، سیاُمین نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: