کد خبر: 27925
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 اسفند 1395 - 13:31

داخلی

»

اخبار کتاب

پیام تسلیت مدیرعامل خانه کتاب برای درگذشت علی معلم

منبع : لیزنا
مجید غلامی جلیسه، مدیر عامل خانه کتاب با ارسال پیامی درگذشت علی معلم؛ نویسنده و مدیر مسئول مجله «دنیای تصویر»  را تسلیت گفت.
پیام تسلیت مدیرعامل خانه کتاب برای درگذشت علی معلم

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، در متن پیام تسلیت مجید غلامی جلیسه به مناسبت درگذشت علی معلم آمده است:

 «خبر درگذشت ناگهانی علی معلم از فعالان حوزه چاپ و نشر موجب تاثر شد. او با تولید کتاب‌های متعدد، خدمات ارزنده ای در عرصه مطبوعات و سینما بر جا گذاشت که هیچ گاه از خاطر مسئولین، همکاران و جامعه رسانه‌ای کشور فراموش نخواهد شد و برای همیشه زینت‌بخش گنجینه فرهنگ و قلم و نامش در میان علاقه‌مندان و دوستداران عرصه قلم و رسانه جاودان خواهد ماند.

این ضایعه بزرگ را به اصحاب عرصه قلم و رسانه، همکاران پر تلاششان در مجله «دنیای تصویر» و بازماندگان ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند منان علو درجات معنوی را برای آن مرحوم خواستارم.»

علی معلم، مدیر مسوول و سردبیر نشریه «دنیای تصویر»، بنیان‌گذار جشن سینمایی تلویزیونی حافظ، مدرس، مجری و برنامه‌ساز و تهیه‌کننده‌ سینما در سن ۵۴ سالگی و در پی حملۀ قلبی، دار فانی را وداع گفت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: