کد خبر: 28146
تاریخ انتشار: یکشنبه, 27 فروردين 1396 - 14:15

داخلی

»

اخبار کتاب

چهل و هفتمین نشست «یک کتاب، یک نویسنده»در فرهنگسرای بهاران برگزار می شود

منبع : لیزنا
چهل و هفتمین نشست «یک کتاب، یک نویسنده» با بررسی کتاب «مردن به روایت مرداد» تالیف مرجان صادقی دوشنبه ۲۸ فروردین ماه در کتابخانه بهاران برگزار می‌شود.
چهل و هفتمین نشست «یک کتاب، یک نویسنده»در فرهنگسرای بهاران  برگزار می شود

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی  فرهنگسرای بهاران، در نشست چهل و هفتمین برنامه «یک کتاب، یک نویسنده»  کتاب «مردن به روایت مرداد» با حضور جمعی از علاقه‌مندان حوزه کتاب و کتاب خوانی بررسی می‌شود.

«مردن به روایت مرداد» شامل ۱۲ داستان کوتاه پارسی با عناوینی مانند برف گرم، بونگ، بی بی دل، حامی بابا خورشید کوچک است که به خواننده این امکان را می دهد از دریچه ی این کتاب با اتفاقات و حوادث ایران باستان را که به وقوع پیوسته ارتباط برقرار کند.

«مردن به روایت مرداد» هفتمین داستان از این مجموعه است. این کتاب  در ۹۵ صفحه و قطع رقعی در سال ۹۴ از سوی نشر ثالث به چاپ رسیده و در دسترس قرار گرفته است.

 از علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتاب خوانی دعوت می‌شود برای شرکت در این نشست دوشنبه ۲۸ فروردین ساعت ۱۵ به فرهنگ‌سرای بهاران واقع در میدان ابوذر، انتهای سجاد جنوبی، میدان بهاران مراجعه کنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: